וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות התחקיר: הפדופיל אורן קורידו נעצר

קובי מנדל, מערכת וואלה! חדשות

10.12.2010 / 16:04

משטרת חיפה עצרה אחר הצהריים הפדופיל אורן קורידו, אשר על פי החשד שידל באמצעות הפייסבוק בני נוער להיפגש עימו ולקיים יחסי מין. דרך הפעולה של קורידו נחשפה בתחקיר של הערוץ הראשו

תאגיד כאן

משטרת חיפה עצרה אחר הצהריים (שישי) את הפדופיל אורן קורידו, אשר על פי החשד שידל באמצעות הפייסבוק בני נוער להיפגש עימו ולקיים עימו יחסי מין. על פי החשד, נהג קורידו לשדל את הצעירים כשהוא משתמש בזהות בדויה באתר.

בעקבות חשיפת הפרשה אמש בערוץ הראשון הורה מפקד המרחב, תנ"צ רוני עטיה, לחקור את הפרשה. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בחיפה.

בתחקיר ששודר אמש במהדורת מבט של הערוץ הראשון, נחשף קורידו כשהוא מנסה לשדל תחקירן של הערוץ לקיים עימו יחסי מין לאחר שפנה אליו באמצעות הפייסבוק. קורידו פתח חשבון בפייסבוק תחת השם "אאאא אורן", וצבר עד כה כ-60 חברים, אשר יותר מ-50 מהם בני נוער בגילאים 8-16.

תחקירן הערוץ פתח דף פייסבוק והתחזה לנער בן 15, שהתכתב עם קורידו. בהתכתבויות, שידל קורידו את "הנער" להיפגש במטרה לקיים עמו יחסי מין וזאת תוך שימוש בשפה מינית בוטה וגסה. התחקירן "בן ה–15" קבע פגישה עם קורידו במרכז זיו בחיפה. קורידו, שגילה כי המפגש מצולם, תקף פיזית את צלם הערוץ הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully