וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נטלי פורטמן תדגמן לדיור

9.12.2010 / 22:31

השחקנית המהממת תשמש כפני בושם 'מיס דיור שרי' בקמפיין חדש, הכולל גם סרטון פרסומת בבימויה של סופיה קופולה

נטלי פורטמן בבכורת הסרט Black Swan בפסטיבל טורונטו, ספטמבר 2010. Alberto E. Rodriguez, GettyImages
פורטמן בפסטיבל טורונטו בספטמבר השנה/GettyImages, Alberto E. Rodriguez

נטלי פורטמן, 29, תצטרף לשרליז תרון, שרון סטון, מריון קוטיאר, סופי מרסו, מוניקה בלוצ'י, ג'וד לאו ואלן דלון שקימפיינו בעבר מוצרים שונים של דיור, ותשמש החל מהאביב הקרוב כפני הבושם מיס דיור שרי. בחירתה מלמדת על העדפה של בית האופנה הצרפתי לפרזנטורית צעירה, מוערכת ומתוחכמת, והיא תככב בקמפיין חדש הכולל מודעות פרינט ופרסומות טלוויזיה. "היא תסמל את החן והערכי היוקרה והזוהר של דיור" אמר קלוד מרטינז, נשיא חטיבת הבישום בבית האופנה הצרפתי בראיון ליומון האופנה wwd.

השחקנית ילידת ירושלים פרסמה בעבר את מוצרי הטיפוח לשיער של Lux ביפן, אבל בתחום היופי, זהו דיל הפרסום הראשון שלה. סרטון פרסומת עם פורטמן בבימוי סופיה קופולה (שעבדה גם עם דיור גם על סרטון שרי קודם מ-2008) כבר צולם. לפי פרסום בעמוד הטוויטר של wwd, פורטמן אמרה על הדוגמן לצידה בפרסומת: “הרגשתי כמו קוגרית גדולה, הוא בערך בן 20”. את תצלומי מודעות הפרינט צילם צלם האופנה טימותי "טים" ווקר הבריטי-ניו יורקי העובד בקביעות עם ווג, וניטי פייר ו-W.

נטלי פורטמן במסיבת קוקטייל לרגל הפתיחה המחודשת של חנות דיור במגדל LVMH בניו יורק, דצמבר 2010. Jason Kempin, GettyImages
אתמול/GettyImages, Jason Kempin

ככל הנראה כחלק מההתקשרות עם דיור, פורטמן נראתה אתמול (רביעי) במסיבת קוקטייל שהתקיימה במגדל LVMH ברחוב 57 בניו יורק לרגל הפתיחה המחודשת של חנות דיור במקום, והצטלמה מחוייכת עם ג'ון גליאנו המעצב הקרייאטיבי הססגוני של בית האופנה הצרפתי. סרטה החדש "ברבור שחור" Black Swan, מותחן פסיכולוגי שביים דארן ארונופסקי, אשר מופץ החל משבוע שעבר בהפצה מוגבלת, זכה לביקורות טובות.

בשנה הבאה ייצאו שלושה סרטים חדשים עם פורטמן: No Strings Attached, קומדיה רומנטית עם אשטון קוצ'ר, Your Highness, קומדיה פנטסטית עם ג'יימס פרנקו ות'ור, סרט גיבור-על המבוסס על קומיקס עם אנתוני הופקינס. סלבריטאיות נוספות שסיכמו לאחרונה עסקאות חסות בתחום האופנה הן קייט הדסון ל-Almay, קים קרדשיאן לסקצ'רס אשלי גרין ל-Avon ואם להאמין לשמועות העקשניות, גם בלייק לאבלי לתיקי שאנל.

קמפיין דיור החדש עם פורטמן יעלה במרץ הקרוב. האם היא תעלה את הביקוש לבושם הוורוד המתקתק? עם עור פניה החלק והרענן, ווי ווי ביין סור!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מתוך הסרט "ברבור שחור". imdb
פורטמן מתוך הסרט ברבור שחור/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully