וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנס בת 17 בשירותי המועדון - ונכלא לשלוש שנים

9.12.2010 / 11:59

ביהמ"ש המחוזי בת"א גזר שלוש שנות מאסר על מאור אפנגר, בן 29 מהשפלה, שהורשע באונס נערה בת 17 בשירותים של מועדון בת"א. בזמן המאבק אמר אפנגר לנאנסת: "את לא פראיירית, זה מדליק אותי"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (חמישי) שלוש שנות מאסר ותשלום פיצויים בגובה 30 אלף שקל על מאור אפנגר, שהורשע באונס וביצוע מעשה סדום בנערה בת 17 במועדון ה"אולד סקול" בתל אביב, לפני כשנה וחצי.

אפנגר, בן 29 מאזור השפלה, הורשע בכך שבאוגוסט אשתקד, בשעת לילה, פגש את הנערה במועדון שבאזור נמל תל אביב. השניים שתו יחד משקאות אלכוהוליים, והחלו להתנשק ולהתגופף. הנערה הבהירה לו בשלב זה כי איננה מעוניינת להמשיך בכך, ואף אמרה לו כי "לא יצא ממנה כלום הלילה". בשלב מסוים הלכה הנערה לשירותי הנשים במועדון, כאשר אפגר התלווה אליה בטענה כי הוא ישגיח שלא יפתחו את דלת התא. לאחר שהיא נכנסה לתא, נכנס אפגר אחריה, נעל את הדלת, אנס את הנערה וביצע בה מעשה סדום. היא התנגדה ואף שרטה אותו בצווארו. בתגובה אמר לה אפגר: "את לא פראיירית, זה מדליק אותי".

"אונס הוא לעולם מעשה נפשע, בזוי ודוחה, הנותן פורקן ליצריו של הפוגע, תוך השפלת הקורבן ורמיסת כבודו. הלכה פסוקה היא כי בעבירות מין, יש ליתן ביטוי הולם לחומרת המעשים באמצעות עונשים ממשיים ומרתיעים", כתב השופט שאול שוחט בגזר הדין.

הוא הוסיף כי העובדה שהנערה התחזתה לבת 20, בילתה עם אפגר ואף התנשקה אתו, "אין בה לכשעצמה הסכמה מובנית ליחסי מין ובוודאי שאין בה הכשר לביצוע מעשים כלשהם בניגוד לרצונה של המתלוננת. הנאשם היה מודע להתנגדות המתלוננת ולסירובה למגע אינטימי איתו מעבר לנשיקות, אלא משיצרו גבר עליו – לא נתן להתנגדותה של המתלוננת לעמוד בדרכו", כתב.

עם זאת, השופטים החליטו להתחשב בעברו הנקי של אפגר, וכן בעובדה שהמרכז להערכת מסוכנות מצא כי הוא בעל רמת מסוכנות מינית נמוכה עד בינונית וכי עצם ההסתבכות בפלילים וניהול ההליך הפלילי מהווה פקטור מציב גבולות ומרתיע מאוד עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully