וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פצוע הפצמ"ר: "בפעם השלישית פגעו בי"

רמי שני

9.12.2010 / 11:48

ג'יי קרני הדס, רכז הביטחון של קיבוץ כרם שלום סיפר לוואלה! חדשות על פגיעת הפצמ"ר שספג אמש. "זו הפעם השלישית שנופלת פצצה ממש לידי"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף . עריכה: יאיר דניאל)

"שמעתי את הפיצוצים בתוך הקיבוץ ויצאתי לעשות סיור כדי לראות מה קורה. בשלב מסוים עצרתי את הרכב ליד החומה והפצצה התפוצצה לידי", סיפר לוואלה! חדשות ג'יי קרני הדס, הרבש"צ של קיבוץ כרם שלום, שנפצע אמש (רביעי) מרסיסי פצצת מרגמה. הוא הוסיף ואמר: "הרגשתי משהו בצוואר, וכששמתי את היד הרגשתי זרימה של דם. מיד הזעקתי את הכוחות ואת צוות החירום כדי לטפל בי". לדבריו, "זו הפעם השלישית שנופלת פצצה ממש לידי. לא נעים, אבל אחרי מספר פעמים הצליחו לפגוע בי".

חברי הקיבוץ ששמעו את הפיצוצים ניסו להבין מה קרה. חובשת הקיבוץ איריס לביא הייתה באותה השעה בביתה. "ראינו 'האח הגדול' כששמענו את הפיצוצים", סיפרה. "אמרתי לבן זוגי שהפצצות נפלו בתוך הקיבוץ, וזמן קצר אחר כך קיבלתי טלפון והזעיקו אותי לטפל בג'יי. חבשתי את צווארו לחסום את זרימת הדם ואחר כך חברנו לצוות רפואי צבאי". היא הוסיפה כי היא חשה אכזבה: "השקט הזה נתן לנו תקווה שהוא יימשך הרבה זמן. לצערי זה התפוצץ אתמול ועם זאת אני מקווה שהשלווה תימשך".

בקיבוץ אומרים היום כי לא מורגשת עלייה במתיחות באזור וכי הם מעדיפים שאנשים יידעו שהמקום בטוח למגורים ואין סכנה. החיים בקיבוץ שבו היום למסלולם, והחברים יצאו לעבודה כרגיל. נהג הקיבוץ לקח את המכונית שנפגעה להחליף את שמשת הדלת השמאלית, שהתנפצה מההדף והרסיסים.

מזכיר הקיבוץ זהר רונן אמר לוואלה! חדשות, כי בשנתיים האחרונות היה בעיקר שקט בקיבוץ, והם מקווים שכך זה יימשך. "זו פעם ראשונה אחרי הרבה זמן שהשקט הזה מתנפץ. למרות כל האזהרות שאנו שומעים, התקווה שלנו היא שהשקט יימשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully