וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הסב אנס את ארבע נכדותיו הקטינות

גלעד גרוסמן

9.12.2010 / 10:28

סב בן 73 מכפר סבא מואשם כי אנס וביצע מעשים מגונים בשלוש השנים האחרונות בנכדותיו, כיום בנות 13, 11, 9 ו-8. "הסב נהג לחבק את הבנות ותוך כדי להצמידן לגופו ולגעת בישבנן"

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד סב בן 73 מכפר סבא, הנאשם כי ביצע שורה ארוכה של עבירות מין בארבע נכדותיו במשך כשלוש שנים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד טל הר-לב מפרקליטות מחוז מרכז, במשך שלוש השנים האחרונות הסב אנס וביצע מעשים מגונים בנכדות, כיום בנות 13, 11, 9 ו-8.

בכתב האישום מתואר כי הסב נהג לחבק את הבנות ותוך כדי להצמידן לגופו ולגעת בישבנן. בנוסף, כתב האישום מתאר שורה ארוכה של מקרי אונס שביצע. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, כאשר בני המשפחה יצאו לטיול במצפה רמון בתחילת 2009, הושיב הסב את אחת הנכדות, שהיתה אז בת 12, על ברכיו, ואז הכניס את ידיו מתחת לבגדיה ונגע באיבר מינה.

במקרה אחר אנס וביצע מעשה סדום בנכדה בת ה-9 בזמן ששהתה בביתו. במקרה אחר אנס את נכדתו בת ה-8 במקלחת. את אותה הנכדה הוא אנס פעם נוספת במכוניתו כאשר הגיע ליישוב בו התגוררה. הוא נאשם גם שאנס את הנכדה הרביעית.

"מעל באופן בזוי באמון המשפחה"

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב נהג לבלות עם קורבנותיו, לארח אותן בביתו או להתארח בביתן, לנסוע עמן לטיולים ולהשגיח עליהן והוא מעל באופן בזוי באמון שנתנה בו משפחתו, ביצע בהן מעשים חמורים, לאורך זמן, כשהוא מנצל אותן לסיפוק צרכיו המיניים, תוך הפעלת מניפולציות רגשיות, ולעיתים אף תוך שימוש בכוח", נכתב בבקשת המעצר.

"בתעוזה רבה ביצע המשיב את מעשיו הקשים במקומות שונים, לרבות בסמיכות לבני משפחה, ובמקומות ציבוריים. כל אלו מצביעים על כך, שאין המשיב מסוגל לשלוט ביצריו, ואין לתת בו אמון. מעשיו מעידים על מסוכנות רבה לקורבנות ולציבור, ובפרט לקטינות, ומחייבים מעצרו עד תום ההליכים נגדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully