וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטע מכביש 6 נסגר בגלל דליפת חומר מסוכן

אריאל נוי

8.12.2010 / 14:27

כביש 6 נחסם לתנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן בעקבות דליפת חומר רעיל ממשאית. יחידות לטיפול בחומרים מסוכנים נמצאות במקום בניסיון להתגבר על הדליפה

יגור מזור

(צילום: יגור מזור. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

חומרים רעילים דלפו בצהריים (רביעי) ממיכלית שנסעה בכביש 6. יחידה לטיפול בחומרים מסוכנים מתחנת הכיבוי בפתח תקווה הוזעקה למקום. הכביש נחסם לתנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן. הצוותים פינו את האזור ופועלים להתגבר על הדליפה. לא דווח על נפגעים.

לאחר מספר שעות נפתח הכביש לכיוון דרום . טפסר משנה מנחם כספי, קצין חומרים מסוכנים ארצי בשרותי הכבאות מסר לוואלה! חדשות כי החומר שדלף מכיל ריכוז של 65% חומר רעיל וקורוזי. התנועה לכיוון צפון עדיין חסומה. כספי הוסיף ואמר כי הדליפה נגרמה בשל סדק. לדבריו הדליפה נמשכת וישנה סכנה שהחומר יבוא במגע עם חומרים נוספים במקום ויתלקח.

בחודש יולי דלפה אמוניה ממיכלית שנסעה בכביש 70 לכיוון צומת סומך. נהגים שנסעו מאחורי המיכלית הסבו את תשומת לבו של הנהג לדליפה, וזה סטה עם המשאית לנתיב המוביל לבית העלמין תל רגב כדי להגיע לאזור מבודד. חמישה צוותי כיבוי מחיפה ניטרלו את החומר המסוכן, איש לא נפגע. באותו חודש, טיפלו כוחות כיבוי מתחנת נתניה בדליפת חומר מסוכן ממכלית באזור התעשייה עמק חפר. דובר התחנה שמעון קפלן אמר לוואלה! חדשות כי, "אזרחים שהיו במקום דיווחו על צריבות בעיניים וריח רע שהיה באוויר".

* עדכון ראשון 11:56

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully