וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל הגיע לנחם: "אהובה הייתה קצינה מצטיינת"

קובי מנדל

8.12.2010 / 11:20

מפכ"ל המשטרה דודי כהן הגיע לנחם את משפחתה של תנ"צ אהובה תומר שנספתה בשריפה בכרמל. כהן: "זו אבידה קשה מאוד. באנו להוקיר את עבודתה ולספר למשפחה על אהובה בזווית הראייה שלנו"

מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דודי כהן, הגיע הבוקר (רביעי) ליישוב מנות שבצפון לביקור ניחומים בבית משפחתה של תת ניצב אהובה תומר שנספתה בשריפה בכרמל. בתום הביקור, אמר כהן כי "פיקוד משטרת ישראל הגיע הבוקר לנחם את משפחת תומר. משפחה לתפארת בישראל. ראינו איפה אהובה התגוררה, את חדר העבודה שלה. אהובה הייתה אחת הקצינות המצטיינות של משטרת ישראל. זו אבידה קשה מאוד לכלל משטרת ישראל, למשפחתה ולמדינת ישראל. באנו להוקיר את עבודתה ולספר למשפחה על אהובה בזווית הראייה שלנו".

תומר, מפקדת משטרת חיפה, מתה לפני יומיים מפצעיה בבית החולים רמב"ם בחיפה. היא נפצעה אנושות בעת שנקלעה עם רכבה למלכודת אש בשריפה בכרמל ונכוותה בכ-90% מגופה.

היא הובאה למנוחות בבית העלמין הצבאי בעיר. בהלווייתה השתתפו כ-2,000 בני אדם, בהם שוטרים וקצינים מכל הדרגות וראשי רשויות.


ראש עיריית חיפה, יונה יהב, סיפר בהלוויתה על פועלה של תומר במלחמת לבנון השנייה ובמהלך השריפה בכרמל. "את תמיד היית בחזית, תמיד דחפת את עצמך למקום של ההתרחשות, כי היית מפקדת בכל רמ"ח איבריך", ספד יהב, "את היית המשטרה והתגלמות המשטרה אבל הטוב שבה. המדים שלבשת זכו להרבה מאוד כבוד כשאת לבשת אותם".

יהב המשיך ואמר מעל הקבר הפתוח: "בצד האסרטיביות שלך, היתה הרבה אהבה. את היית אהובה על כולנו, ידענו שאת מצטיינת במה שאת עושה, היית לנו סמל בצורה שהתנהלת. היית לנו סמל שבלכתו את משאירה אותנו עצובים ומצולקים. היי ברוכה".

בן זוגה של אהובה תומר, דני רוזן אמר במפגש עם עיתונאים בחצר ביתו כי "אהובה הקדישה 95% מזמנה למשטרה ו-5% אחוזים לביתה, אבל לא היו לי טענות" רוזן אמר כי "אני תמכתי במצב הזה מאחר וידעתי עד כמה אהובה אוהבת את המשטרה והשוטרים, לכן לא היתה שום תרעומת. אני מאושר שלאהובה היו חיים מלאים ושלמים. לא יכול היה להיות לאהובה מוות יותר טבעי מאשר למות על משמרתה".

"זה כואב לכולנו שהמוות היה בצורה כזו", הוסיף רוזן. "אין ספק שזה מוות אכזרי, אין ספק שהאסון הוא אסון לאומי ושאהובה לא חשבה שהלהבות יגיעו לאן שהגיעו", אמר. לדברי רוזן, "לא היה בכוונתה להתאבד, היא אהבה את החיים וראתה בעבודתה שליחות, גם לרוץ ראשונה לאש היה חלק מהאישיות שלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully