וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי בחר שלא להגיע לדיון על אסונות לאומיים

7.12.2010 / 20:24

שר הפנים זומן לנאום בוועידת השלטון המקומי שעוסק בדרכים להתמודדות עם אסונות לאומיים, אולם בחר שלא להגיע. ראשי ערים זועמים: פחדנות וצעד חסר תקדים בחוצפתו

שר הפנים אלי ישי ביטל הערב (חמישי) במפתיע את הופעתו ונאומו בוועידת השלטון המקומי, בה דנים בדרכים בהתמודדות עם אסונות לאומיים. ראשי הערים הנוכחים במקום הביעו זעם על היעדרתו וכינו אותה "מהלך שפני, פחדנות וצעד חסר תקדים בחוצפתו". לדבריהם, עד כה הם נמנעו מלמתוח ביקורת על ישי, אולם כעת "נשקול את צעדינו ונגיב בקרוב".לטענת אנשיו, השר ישי כלל לא הגיע להרצליה והוא נמצא בירושלים.

השר ביקש מראשי המרכז הבינתחומי בו מתנהלת הוועידה, לנאום באמצעות שיחת ועידה טלפונית, אולם בשלב זה מארגני הכנס מסרבים לבקשה זו, בטענה ש"מי שלא מכבד בנוכוחתו לא ראוי לנאום בוועידה".

במקומו של ישי עלה לנאום שר האוצר יובל שטייניץ שאמר כי "מחר יתפרסם דו"ח חמור על מצב הכבאות. אני סבור, כי לאחר 15 שנים וכמה ועדות חקירה, הגיע הזמן לרפורמה מקיפה בשירותי הכבאות. הדו"ח שיתפרסם מחר יילקח ברצינות".

ראש מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט התייחס להיעדרותו של שר הפנים ואמר, כי "תקופה לא פשוטה עוברת על שר הפנים. לשר ישי יש יועצי אחיתופל שיעצו לו לא להגיע. הוא היה צריך להרגיש נוח בכנס כי השלטון המקומי זה הבית של שר הפנים".

קודם לכן נאם בוחבוט ואמר כי "האסון שקרה בשבוע שעבר עלול להתגמד מול האסון הצפוי אם פקידי המדינה ימשיכו למשול כאן ולמוטט את הרשויות. עשרות יירצחו כי לא יהיה כסף לתאורה, החינוך יתדרדר לרמה של מדינה אפריקאית נכשלת. את האסון הזה אפשר עדיין למנוע".

  • עוד באותו נושא:
  • אלי ישי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully