וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב: אלמונים ירו לעבר סניף חד"ש באום אל פחם

ניר יהב ועידן אבני

7.12.2010 / 14:00

בפעם השלישית בתוך חצי שנה, יורים אלמונים לעבר סניף המפלגה בעיר. בחד"ש מאשימים את המשטרה וטוענים שהיא אינה עושה די. גורמים במשטרה: ירי מקרי של תושבים

בפעם השלישית תוך חצי שנה ירו הבוקר (שלישי) אלמונים לעבר סניף חד"ש והמפלגה הקומוניסטית באום אל-פחם. כתוצאה מהירי נגרם נזק למבנה ומספר חלונות התנפצו, אך לא היו נפגעים בנפש. כוחות משטרה הגיעו למקום ופתחו בחקירה. בחד"ש ובמפלגה הקומוניסטית מאשימים את המשטרה וטוענים כי היא אינה עושה די כדי לאתר את היורים.

"בפעם השלישית תוך שישה חודשים יורים כוחות אפלים, שאיננו יודעים מי הם, לעבר מועדון המפלגה הקומוניסטית באום אל-פחם", סיפר לוואלה! חדשות ח"כ עפו אגברייה (חד"ש), תושב העיר. "הירי מדליק נורה אדומה שמדובר בהתנכלות פוליטית שאינני יודע מה הרקע שלה. בנוסף, המשטרה לא עושה מספיק כדי לאתר את העבריינים שעושים את המעשים הללו".

"לפני כשבוע הביאה המשטרה שני צעירים לשחזור הירי שאירע לפני כחודש, אולם היום שוב פעם בוצע ירי באותו מקום", הוסיף ח"כ אגברייה. "דהיינו, המשטרה אינה ממלאת את התפקיד שלה ואינה מדווחת לנו על התנהלות החקירה. אנחנו רואים במשטרה כאחראית הבלעדית אם יקרה משהו בעתיד למישהו מחברי המפלגה או התנועה הקומוניסטית. אנחנו מרגישים מאוימים ומודאגים מאוד".

ממשטרת מרחב העמקים נמסר כי בעקבות הירי נפתחה חקירה והאירוע בבדיקה. עם זאת, גורמים במשטרה ציינו כי מדי לילה מתבצע ירי באום אל-פחם, ממנו ככל הנראה פגעו מספר כדורים גם במבנה של חד"ש. הם הוסיפו כי לא ניתן לקבוע בוודאות אם הירי בוצע הלילה או לפני מספר ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully