וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בגרימת השריפה בכרמל שוחרר למעצר בית

קובי מנדל

7.12.2010 / 11:27

הנער בן ה-14מעוספיה שנחשד בגרימת השריפה בכרמל, שוחרר בתנאים מגבילים לאחר שנעצר אתמול. הוא הודה כי עישן נרגילה וזרק את הגחל הבוער לשיחים ומשראה שנדלקו לא דיווח על כך

הנער בן ה-14 מעוספיה, שנעצר בחשד לרשלנות שגרמה לשריפה בכרמל, שוחרר בשעה האחרונה (שלישי) לשבוע בו יהי נתון למעצר בית בתנאים מגבילים, מחוץ לכפרו עוספיה. מהמשטרה נמסר לוואלה! חדשות כי ההחלטה לשחררו בתנאים מגבילים התקבלה לאחר שמוצו כל פעולות החקירה הדרושות ומכיוון שגם הוא עצמו הודה ושיחזר את המעשה.

הנער נעצר אתמול ולפי המשטרה הודה בחקירתו כי גרם לדליקה. לדבריו, הוא עישן נרגילה ובסיום זרק את הגחל, בעודו בוער לתוך שיחים, שנדלקו במהירות רבה. בבהלתו, רץ הקטין חזרה לבית הספר ולא דיווח על כך לאיש. מהמשטרה נמסר כי הקטין סיפר שהאירוע התרחש ביום חמישי שעבר, סמוך לשעה 10:00 בבוקר.

הבוקר התראיין אביו של הנער לגלי צה"ל ואמר כי בנו אינו אחראי לשריפה. האב סיפר כי "קיבלתי את ההודעה שהבן שלי נעצר, אז נסעתי לבית הספר והשומר אמר לי שהבן שלי הגיע לבית הספר בשמונה ורבע בבוקר וחיכה בחוץ עד השיעור הבא. הוא ישב בביתן של השומר וברבע לתשע הוכנס לכיתה". לדברי האב, גם המורות והתלמידים טענו כי בנו היה בשיעור בזמן השריפה.

האב התייחס לטענת המשטרה כי הנער הודה במיוחס לו. לדבריו, "אנחנו יודעים מה זה חקירות של משטרה, לחץ והפחדה. הגעתי למשטרה עם אישור מבית הספר שהבן שלי היה שם". לדברי האב, "אחרי שלוש שעות וחצי שישבתי בימ"ר הודיעו לי שהבן שלי הודה והוא עושה שחזור. ראיתי שהבן שלי לא יודע איפה היתה השריפה – הבנתי שהם מחפשים קורבן שיערפו לו את הראש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully