וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בכרמל: 6 מההרוגים - בוגרי "ספיר"

רמי שני

7.12.2010 / 0:48

במכללה האקדמית ספיר מתייחדים עם זכר שישה מקורבנות השריפה בכרמל שלמדו במכללה. הנהלת המכללה הבטיחה לעשות כל שביכולתה על מנת לסייע למשפחות האבלות

המכללה האקדמית ספיר קיימה אמש (שני) עצרת התייחדות עם שישה מהרוגי אסון האוטובוס בכרמל. חמישה מההרוגים למדו במכללה והשישי היה בוגר אחד ממסלוליה. מדובר בצוערים, כפיר אוחנה מאופקים, אשרת פינטו מצפת, סיום צגאי מנתיבות, יקיר סוויסה מדימנה ורונן פרץ מאשקלון, שלמדו במחלקה לתואר ראשון כללי וכן בוגר המחלקה לניהול תעשייתי, רמי ישראלי מבאר שבע.

האוטובוס בו נלכדו 40 צוערי השב"ס שנהרגו. שלומי גבאי
הסטודנטים שנהרגו שייכים לעתודת הקצונה האיכותית של שירות בתי הסוהר/שלומי גבאי

הסטודנטים שנהרגו שייכים לעתודת הקצונה האיכותית של שירות בתי הסוהר אשר השלימו השכלתם במסגרת המכללה. הסטודנטים למדו בתכנית אקדמית המכשירה אותם לתפקידם. במסגרת התוכנית מורחבים ומודגשים נושאי אכיפת חוק, מדעי ההתנהגות, חוק ומשפט, סוציולוגיה וקרימינולוגיה. רבים מהלומדים בתכנית משתייכים לעתודת הפיקוד בצה"ל, משטרת ישראל, שירות הביטחון הכללי ושירות בתי הסוהר.

סטודנטים רבים שלמדו עם החמישה ושהכירו את ישראלי, השתתפו במסעות הלוויה שלהם, בחלקות הקבורה הצבאיות בעריהם. הנהלת המכללה תקיים במהלך התקופה הקרובה דיונים באשר לדרכי ההנצחה שלהם והאופנים שבהם ניתן לסייע למשפחות. במקביל, פועלים במכללה לתמוך בסטודנטים ומרצים שחשים צורך בשל האסון להסתייע בשירותים של פסיכולוגים. "האסון הוא קודם כל אסונן של המשפחות וליבנו איתן. הם הותירו אחריהם בני זוג, ילדים ופעוטות, הורים ואחים, והמכללה תעשה כל שביכולתה לסייע ולהקל על האובדן העצום והכאב העמוק", נאמר בהודעת המכללה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully