וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לישי: בטל תמיכתך בוועדת חקירה ממלכתית

7.12.2010 / 0:02

ראש הממשלה דרש משר הפנים למצוא דרך אחרת לחקור את טיפולם של גורמי הממשלה השונים בשריפה בכרמל. המערכת הפוליטית חלוקה בדבר נחיצותה של הוועדה

המשך הקרע בין ראש הממשלה לשר הפנים? ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה אמש (שני) מספר פעמים לשר הפנים אלי ישי בדרישה שיפסיק לקרוא להקמת ועדת חקירה ממלכתית לבחינת שריפת הענק בכרמל והתנהלות המדינה במהלכה. נתניהו אמר לישי כי עליו להסכים "למנגנון בדיקה אחר" לאירועים. ישי הודיע כי אינו מוכן להסתפק בדו"ח מבקר המדינה בנושא. כך פורסם בגלי צה"ל.

שרים וחברי כנסת הביעו היום דעות חלוקות בדבר נחיצותה של ועדת חקירה ממלכתית. השר לענייניי מיעוטים אבישי ברוורמן שלח מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בדרישה להקמת ועדה כזו. לדברי ברוורמן, במידה שראש הממשלה ישיב בשלילה למכתבו, הוא יניח הצעת החלטה על שולחן הממשלה. גם יו"ר הוועדה לביקורת המדינה, ח"כ יואל חסון (קדימה), דרש את הקמתה.

מנגד, פרסמה סיעת הליכוד הודעה המגנה את המהלך. "ניסיונותיה של קדימה להביא להקמת ועדת חקירה ממלכתית מונעים משיקולים פוליטיים זולים", נכתב בהודעה. גם ח"כ עתניאל שנלר (קדימה) מתנגד להקמת הוועדה. "ועדת חקירה זה ההיפך ממה שצריך לעשות. זהו נזק", אמר שנלר. "כולם יודעים מה צריך לעשות, אין חידושים. המשמעות של הקמת ועדת חקירה ממלכתית זה בזבוז שנה". כעת נראה כי גם ש"ס מצטרפת לתומכי הקמת הוועדה.

סקר שערך מכון המחקר "מאגר מוחות" עבור וואלה! חדשות, חושף כי חלה עלייה בתמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו. עוד עולה מהסקר, כי הציבור רואה בשר הפנים, אלי ישי, כאחראי למחדל השריפה, שבאה לידי ביטוי גם בהיחלשותה של המפלגה שהוא עומד בראשה.

עדכון ראשון: 23:53

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully