וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מענק מיידי מיוחד לנפגעי השריפה: 2,500 שקלים

פנחס וולף

6.12.2010 / 12:24

רה"מ נתניהו הנחה את מנכ"ל האוצר להקציב מענק מיידי של 2,500 שקלים לכל אדם במשפחה שביתה נשרף. שר האוצר הודיע כי עובדי מדינה יקבלו 3 ימי חופשה בתשלום

ראש הממשלה בנימין נתניהו, כינס הבוקר (שני) דיון מנכ"לים של כל משרדי הממשלה הנוגעים לשיקום פגעי השריפה בכרמל. נתניהו הנחה את מנכ"ל האוצר להקציב מענק מיידי של 2,500 שקלים לכל אדם במשפחה שביתה נשרף, על מנת לרכוש צרכים בסיסיים דחופים כגון ביגוד וציוד לילדים לבתי הספר. עוד הנחה ראש הממשלה את פורום המנכ"לים "לצאת מידית לשטח על מנת לפתור את הבעיות הדחופות, תוך כדי תנועה וקיצור הביורוקרטיה ומציאת פתרונות יעילים ומהירים על ידי חשיבה מחוץ לקופסה".

במקביל הנחה הבוקר שר האוצר, יובל שטייניץ, את הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, ואת נציב שירות המדינה בפועל, אהוד פראוור, להתייחס לימי היעדרות של עובדי מדינה המתגוררים ביישובים שנפגעו מהשריפה בכרמל, ושנעדרו מעבודתם בימים ראשון-שלישי השבוע, כאל ימי חופשה על חשבון המעסיק. ההסדר תקף ליישובים בית אורן, דליית אל-כרמל, עוספיה, עין חוד, עין הוד וניר עציון. גם המעסיקים בכלל השירות הציבורי, ובכלל זה רשויות מקומיות, אוניברסיטאות, חברות ממשלתיות וכדומה, יהיו רשאים להפעיל הסדר דומה במימונם.

כמו כן, שר החקלאות, שלום שמחון, הנחה הבוקר את שמאי הקרן לנזקי טבע להגיש בתוך יומיים דו"ח של הערכת הנזקים שגרמה השריפה לחקלאות בכרמל. השמאים, בראשות מנכ"ל הקרן, דודי גינסבורג, מסיירים בכרמל החל מאתמול, לאחר שקיבלו ממשרד החקלאות את כל הנתונים הרלוונטיים ויצרו קשר עם חקלאים. במקביל, פועל באזור צוות מהנדסים מטעם הרשות לתכנון במשרד החקלאות, כדי לבחון את שיקום התשתיות הנדרש ביישובים הכפריים.

תוצאות שריפת הענק בכרמל, יום שני. אורי לנץ
תוצאות שריפת הענק בכרמל, יום שני/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully