וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזתה לבת 13- והפילה חשודים במעשים מגונים

איילה חננאל

6.12.2010 / 11:38

סוכנת משטרתית התחזתה באינטרנט לנערה בת 13 והביאה למעצרם של 31 בגירים, ביניהם שוטר, החשודים בקיום שיחות מין עמה. הגברים חשודים שניהלו עמה שיחות וידיאו תוך ביצוע מעשים מגונים

סוכנת משטרתית שהתחזתה באינטרנט לקטינה בת 13, הביאה למעצרם של 31 חשודים בגירים, בינהם שוטר המשרת במחוז תל אביב, אשר ניהלו עמה שיחות בעלי תוכן מיני. כך הותר הבוקר (שני) לפרסום. החשודים נעצרו במסגרת מבצע של מודיעין להב 433 זרוע סער של היחידה הארצית למאבק בפשיעה הכלכלית (יאל"כ) ומפלג לחקירת פשעי מחשב. העצורים חשודים שניהלו עם הסוכנת שיחות וידיאו תוך ביצוע מעשים מגונים מול המצלמה ואף הגיעו לפגישה עם הסוכנת. אתמול בבוקר עברה החקירה לשלב הגלוי ומשעות הבוקר מתבצעים מעצרים בכל רחבי הארץ.

פעילות יחידת מודיעין להב 433 החלה במהלך חודש יולי, במטרה לאסוף ראיות נגד חשודים אשר מנהלים שיחות בעלי תוכן מיני עם קטינים ובמיוחד עם קטינות ואשר מבצעים תוך השיחה מעשים מגונים מול המצלמה, מציעים הצעות מגונות וחותרים לקיום פגישה עם הקטינות. היחידה הפעילה שוטרת אשרה הזדהתה ברשת כקטינה ובמהלך הפעלתה פנו אליה מספר רב של גברים בוגרים וניהלו עמה שיחות בעלות תוכן מיני, ביצעו מעשים מגונים מול המצלמה, הציעו הצעות מיניות וניסו ליזום עמה פגישה.

בעקבות הפעלתה של הסוכנת נפתחה חקירה סמויה לאיתור חשודים במהלכה נאספו ראיות לכאורה כנגד 31 בני אדם. עם המעבר לשלב הגלוי של החקירה אתמול, קבעה הסוכנת פגישות עם החשודים בדירה במרכז הארץ ועם הגעתם הם נעצרו על ידי הבלשים. עם המעצר בוצעו חיפושים בבתי החשודים ומחשביהם הועברו לבדיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully