וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל: "אהובה תומר חיה ומתה כגיבורה"

6.12.2010 / 11:05

משטרת ישראל הרכינה ראש בעקבות מותה של מפקדת משטרת חיפה, תנ"צ אהובה תומר. המפכ"ל כהן: "אשת ברזל אמיצה". בן זוגה: "האהבה הראשונה שלה הייתה משטרת ישראל"

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, שי מכלוף, רמי שינאווי; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ')


מותה של מפקדת משטרת חיפה, תת-ניצב אהובה תומר, היכה בתדהמה את צמרת המשטרה. המפכ"ל, רב-ניצב דודי כהן היה הבוקר (שני) בדרכו לבקר משפחות של נספים באסון הכרמל, כאשר קיבל את הידיעה המרה מבית החולים רמב"ם. עם היוודע דבר מותה של תומר, אמר רנ"צ כהן כי "אהובה, חברתנו, מפקדת עטורת שבחים, אשת ברזל אמיצה ויקרה שעמדה במבחני אש קשים ויכלה להם. היא חיה ומתה כגיבורה. כל משטרת ישראל הלומת צער וכואבת היום".

השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ' פרסם הודעת אבל, בה ציין כי "אנו מרכינים ראש לזכרה של אהובה תומר ז"ל, אשר הלכה לעולמה. אהובה היתה דוגמה לאשת חיל, לוחמת אמיתית, מפקדת נערצת של משטרת ישראל".

בן זוגה של אהובה, דני רוזן, אמר בבית החולים רמב"ם כי הוא חי עמה קרוב ל-20 שנה, אך לדבריו, "האהבה הראשונה שלה הייתה משטרת ישראל. אני חושב שכל מי שהיה איתה באיזשהו קשר ידע עד כמה חשובה לה העבודה הזאת ודווקא בגלל שהעבודה היתה חשובה לה היא ביצעה אותה כפי שביצעה אותה ורצה ראשונה לתוך האש. איבדנו אישה גדולה".

מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב שמעון קורן, אמר כי "אבל כבד ירד על משטרת ישראל הבוקר. נזכור את אהובה ברגעיה האחרונים שבהם נלחמה כדי להציל חיי אחרים. אני מצדיעים לה". מפקד מרחב חוף במשטרה, תת-ניצב רוני עטיה, סיפר כי "הייתי האחרון שראה את אהובה לפני שנכנסה לתופת. אני יכול להעיד שהיא עשתה זאת על מנת להציל חיים של אחרים באומץ ובנחישות. היא היתה שוטרת בכל רמ"ח איבריה".

אהובה תומר בחיפה, נובמבר 2010. שלומי גבאי
"האהבה הראשונה שלה הייתה משטרת ישראל"/שלומי גבאי

בעקבות ההודעה על פטירתה של אהובה, התייחסו בבית החולים לחומרת פציעתה. סגן מנהל בית החולים ד"ר ירון בר אל אמר כי "אהובה התמודדה עם אחת הפציעות החמורות שידע עולם הרפואה. נסיבות פציעתה מעידות על אומץ לבה. היא הייתה דמות מרשימה, בעלת יכולות רבות ואהובה על כולנו".

מנהל מחלקת טיפול נמרץ ברמב"ם ד"ר בר לוין הוסיף כי "כבר עם הגעתה, אהובה הייתה במצב קריטי ומאז היא נאבקה על חייה. התרשמתי בהשתאות מנחישותה למרות הפגיעה הקשה להיאבק על חייה. לצערנו הבוקר הגוף שלה קרס ומערכות הגוף הפסיקו לפעול ולמרות המאמצים הגדולים שלנו. בעצב רב נאלצנו לוותר ולהיפרד ממנה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully