וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בכרמל: נעצרו חשודים נוספים ברשלנות

קובי מנדל

6.12.2010 / 8:19

בלשי ימ"ר חוף עצרו שני צעירים נוספים מעוספיה בחשד שגרמו ברשלנות לשריפה הגדולה בכרמל. במשטרה מציינים שייתכנו מעצרים נוספים. כוחות הכיבוי מנסים להשתלט באופן סופי על הדליקות

יח"צ - חד פעמי

(צילום: שי מכלוף, רויטרס, עריכת וידיאו: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ')

היחידה המרכזית של מרחב חוף במשטרה חקרה אמש (ראשון) שני צעירים נוספים מעוספיה בחשד שגרמו ברשלנות לשריפה הגדולה שכילתה כ-50 אלף דונמים בכרמל. המעצר בוצע במהלך החקירה, שבמסגרתה נעצרו בסוף השבוע שני אחים קטינים מעוספיה החשודים אף הם בגרימת השריפה. בתום חקירתם, שוחררו שני הצעירים שנעצרו אמש ובמשטרה אומרים כי צפויים מעצרים נוספים. מעצרם של שני האחים הקטינים הוארך אתמול בארבעה ימים.

מאמצים לכיבוי השריפה בכרמל, יום ראשון, דצמבר 2010. AP
כוחות הכיבוי בשטח נמצאים באותם סדרי גודל כפי שהיו בארבעת ימי השריפה/AP

בתוך כך, בתדרוך המסכם שנערך הבוקר קרא מפקד מרחב חוף, תת-ניצב רוני עטיה לסקרנים שלא להגיע לאזורי השריפה. עטיה אף עדכן במצבה של מפקדת תחנת חיפה, ניצב-משנה אהובה תומר, שנפצעה באורח קשה בשריפת אוטובוס הסוהרים וציין כי מצבה מוסיף להיות קשה. בנוסף, עטיה הדגיש כי הכביש מצומת דמון לבית אורן נפתח הבוקר, אך הכניסה לקיבוץ עדיין חסומה.

הערכת מצב שתתקיים הבוקר תקבע אם יש צורך להמשיך ולהפעיל את מטוסי הכיבוי ואם יש לדלל את כוחות הכיבוי הנמצאים באזור הכרמל. זאת לאחר שבמהלך הלילה הצליחו הכוחות להשתלט כמעט באופן סופי על השריפות. עם זאת, כוחות הכיבוי בשטח נמצאים היום באותו סדר גודל כפי שהיו בארבעת הימים האחרונים ולפי ההערכה ינצלו את גודלם על מנת לכבות באופן מוחלט וסופי את השריפה. בתדרוך שנערך הבוקר אמר נציג שירותי הכיבוי, רשף בועז רקיע כי "אנחנו לא עייפים. אנחנו נחושים. נמשיך בפעילות וננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully