וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשוך הלהבות: מוקירים תודה למשלחות הסיוע

יהושע בריינר

6.12.2010 / 1:16

לאחר ההשתלטות על הלהבות, לא שכחו אנשי כוחות הביטחון את עמיתיהם מרחבי העולם, והודו להם במספר טקסים שהתקיימו בבסיסי חיל האוויר. הטייסים הזרים קיבלו תעודת הוקרה ומדליה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: דורון שטיין)

לאחר שהתגברו הלהבות, התפנו צוותי הכיבוי וההצלה להוקיר תודה לעמיתיהם הזרים שסייעו להם בפעולות ההשתלטות על השריפה בכרמל. מדובר צה"ל נמסר, כי חלק מאירועי הפרידה התקיימו אמש (ראשון) בבסיסי חיל האוויר והיום יתקיימו אירועי פרידה נוספים מחברי משלחות הסיוע שהגיעו מ-10 מדינות ברחבי העולם.

אירועי פרידה התקיימו אמש בבסיסי חיל-האוויר בנבטים וברמת דוד ומחר יתקיימו אירועים דומים בבסיס חיל-האוויר בחיפה ובבסיס תל נוף. ל-192 אנשי צוות מטוסי-הכיבוי הוענקה מדליה של חיל-האוויר הישראלי ולכל אחת מהמשלחות הוענקה תעודת הוקרה מיוחדת ממפקד חיל-האוויר, האלוף עידו נחושתן.

גם חברי הכנסת לא שכחו את משלחות הסיוע. סגן השר לפיתוח אזורי, איוב קרא, נפגש עם חברי משלחת הסיוע הטורקית לכיבוי שריפת הענק בכרמל. קרא הודה לחברי המשלחת, והביע תקווה כי מנהיגי שתי המדינות ייתרמו לקידום השלום: "אני קורא לארדואן ולנתניהו לחזור לדרך של העליות ביחד. הם יכולים להביא לדו קיום אמיתי".

מוקדם יותר הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו להפסיק את הרכבת האווירית הבינלאומית לישראל ולחדול מבקשות סיוע נוסף של אמצעי כיבוי מהאוויר. זאת לאחר השתלטות כוחות הכיבוי על השריפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully