וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלפים חתמו על עצומה: "אלי ישי, תתפטר מיד!"

מוטי לוי ופנחס וולף

6.12.2010 / 0:05

אלפי בני אדם חתמו מאז יום שישי על עצומה שקוראת לשר הפנים להתפטר מתפקידו על רקע המחדל שהוביל לשריפה בכרמל. "לא טרחת לסכן את הכיסא שלך"

יותר מ-8,000 בני אדם כבר חתמו עד שעות הערב (ראשון) על עצומה אינטרנטית הקוראת לשר הפנים אלי ישי להתפטר מיד מתפקידו על רקע מחדלי הכיבוי בשריפה בכרמל. בנוסף, אלפי גולשים בפייסבוק הביעו את תמיכתם בעצומה המדוברת.

בעצומה נכתב כי "בכל מדינה מתוקנת השר האחראי מתפטר. לא נוותר גם במקרה הזה ונדרוש את התפטרותו של אלי ישי". עוד מפורט בעצומה כי "עוד לפני שוך הלהבות, הוא (אלי ישי, מ"ל) כבר מכין את האליבי שלו, ביקשתי תקציב לא קיבלתי הוא אומר. אדון אלי ישי, כולם יודעים שבשביל ישיבה שלא קיבלה את התקציב שלה היית מפיל ממשלה, בשביל קיצבה לאברכים יושבי הישיבות היית מתלהם כמו שרק אתה יודע, כבאיות חדשות? מטוסי כיבוי? כח אדם? בשביל זה לא תטרח לסכן את הכיסא שלך!!".

העצומה נחתמת במילים: "אנחנו אזרחי המדינה אומרים לך די!! קח אחריות ותתפטר!!". מטרת מפרסמי העצומה, שהוקמה ביום שישי האחרון, היא להגיע ל-100,000 חתימות. העצומה עוררה פולמוס בפורום האתר החדשות החרדי ב"בחדרי חרדים" בזמן שחלק מהגולשים תמכו בקריאה לפיטורי ישי, ומנגד, חלק הגדירו את העצומה כחלק מההסתה לדבריהם המוטחת כלפי הציבור החרדי.

קמפיין חוצות נגד ישי

במקביל, תנועת "ישראל חופשית" יצאה הבוקר בקמפיין הקורא לשר הפנים אלי ישי להתפטר. במודעה שהתנועה מפרסמת ברשת האינטרנט ובעמוד הפייסבוק שלה, מתנוססת חתימה של ישי על הלהבות בכרמל, תחת הכותרת: "כולנו יודעים מי חתום על המחדל, אלי ישי, תתפטר!".

התנועה טוענת ששר הפנים היה עסוק בדברים אחרים ולא בטיפול בשירותי הכבאות. "מה כן הספיק השר לעשות בשנתיים שהוא מכהן כשר הפנים שהיה יותר חשוב ממערך הכיבוי?", נשאל במודעה, ישי "נלחם בילדי העובדים הזרים, נלחם במצעדי הגאווה, נלחם במכירת חמץ בפסח, חסם את אתר משרד הפנים בשבת". בתחתית המודעה נכתב: "אלי, הכיסא שלך בוער! תתפטר!".

קמפיין אחר, של תנועת "השמאל הלאומי", תוקף הן את ראש הממשלה בנימין נתניהו והן את השר ישי. במודעות שייתלו על ידי התנועה מתנוסס צילום של השניים ובתחתית נכתב: "הנהגה של כיבוי שריפות. משתינים עלינו וקוראים לזה כיבוי צופי". התנועה הודיעה כי היא מתכוונת לקיים הפגנת מחאה בשבת.

עדכון ראשון: 05.12.2010, 20:28

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully