וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נזקי השביתה: שוחרר נאשם בביצוע מעשה סדום

גלעד גרוסמן

5.12.2010 / 19:31

בשל הימשכות שביתת הפרקליטים, עוד ועוד נאשמים משוחררים שכן התובעים אינם מגיעים לדיונים. במהלך סוף השבוע שוחרר נער החשוד בביצוע מעשה סדום בקטין

בצל הנזקים האדירים של השריפה בכרמל, ממשיכים להצטבר גם נזקיה של שביתת הפרקליטים. בית המשפט לנוער בירושלים ביטל בסוף השבוע כתב אישום שהוגש נגד נער בן 16, בגין ביצוע מעשה סדום בילד בן חמש וחצי לפני כשלוש שנים. בנוסף, היום (ראשון) שוחררו ממעצר שני חברי כנופיה רומנית החשודים בהונאה בכרטיסי אשראי.

על פי כתב האישום שהוגש נגד הנער בספטמבר האחרון, בפברואר 2008, יצאו הילד שהותקף לכאורה יחד עם אחיו למכולת הסמוכה לביתם. הנאשם, שהיה אז בן 13 וחצי, המתין ליד החנות והציע לילד ללכת ל"פינת חי" סמוכה, שם ביצע בו מעשה סדום בתוך מחסן.

לאחר מכן, נתן הנאשם לילד שני שקלים בכדי שיקנה ממתק. הנער הכחיש את ההאשמות נגדו, ובדיון שהתקיים ביום חמישי, העלה פרקליטו של הנער טענות שונות נגד הליך הגשת כתב האישום. כמו כן טען הפרקליט כי בשל השביתה טרם קיבל לידיו את כל חומרי החקירה. לאחר שהודיע כי לא יטען להתיישנות במקרה שהפרקליטות תחליט להגיש כתב אישום מחדש, הורו השופטים על מחיקת כתב האישום.

הזייפנים שוחחרו ממעצר

במקביל, בית משפט השלום בתל אביב הורה היום לשחרר ממעצר שני אזרחי רומניה החשודים בחברות בכנופיה, שלטענת המשטרה התקינו "קורא שפתיים" בכספומט, שאיפשר להם לקרוא את הפס המגנטי על מנת לשכפל את כרטיס האשראי. השניים, יחד עם צעירה נוספת, נעצרו לפני כשבוע לאחר ששוטרים הבחינו בהם מתקינים מצלמה ואת "קורא השפתיים" במכשיר כספומט בתל אביב. לטענת המשטרה, בדירתם ברמת גן נתפסו כרטיסי אשראי החשודים כמזוייפים ורשימות של מספרי כרטיסי האשראי.

בדיון שנערך היום, ביקש התובע המשטרתי לגרש את השניים מהארץ מכיוון שאין תובע שיגיש נגדם כתב אישום. "אנו מבקשים להותירם במעצר עד שיחידת עוז תגרש אותם, או לחילופין, לשחררם בערבות הולמת, שכן מחמת שביתת הפרקליטות ובחריקת שיניים, איננו יכולים עוד להחזיקם במעצר", אמר נציג המשטרה בדיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully