וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלתעות בים האדום: כריש נשך 5 תיירים בשארם

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

5.12.2010 / 17:51

כריש תוקפני במיוחד מטיל לאחרונה את חיתתו על התיירים בשארם א-שייח. תיירת אחת נהרגה וארבעה נוספים נפצעו במספר התקפות נפרדות

ימים ספורים לאחר שארבעה תיירים רוסים נפצעו בנסיבות דומות, כריש נשך היום (ראשון) למוות תיירת גרמניה בת 70, ששחתה בים בסמוך לשארם א-שייח' שבחצי-האי סיני. התיירת הותקפה על ידי הכריש, ארבעה מטרים בלבד מהחוף. על פי חלק מהדיווחים, הכריש תלש את זרועה ואת רגלה הימנית של התיירת והיא מתה במקום.

ביום שלישי ורביעי בשבוע שעבר נפצעו ארבעה תיירים מרוסיה באורח קשה בשני מקרים נפרדים של תקיפת כריש, בעת שרחצו בחופי עיירת הנופש המצרית. כלי התקשורת במצרים דיווחו כי בהתקפה הראשונה תלש הכריש את ידיהם של המתרחצים בנשיכה, ואילו בשנייה פצע את רגליה וגבה של מתרחצת וכן את רגלי בן זוגה. כל הארבעה מאושפזים עדיין בבית חולים בקהיר.

מנהל שמורת סיני, מוחמד סאלם, אמר ביום רביעי כי ייתכן ששתי ההתקפות בוצעו על ידי אותו הכריש. לדבריו, משמר החופים פתח במצוד אחריו. ראש אגודת הצלילה והספורט הימי במצרים אמר לאתר "אל-מסרי אל-יום" כי אחת ההתקפות אירעה באזור שנחשב בטוח לרחצה, ותיירים פוקדים אותו בקביעות. לדבריו, כמה צוללנים שהבחינו בהתקפה פינו את יתר המתרחצים מהמקום והזעיקו את כוחות ההצלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully