וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שריפה בכרמל: משפחת הקטינים העצורים נגד המשטרה

4.12.2010 / 23:19

לאחר מעצרם של שני האחים מעוספיה החשודים בגרימת שריפת הענק בכרמל, שוטחים בני משפחתם טענות קשות נגד המשטרה. "השוטרים דחפו את ההורים, האב פרק את כתפו"

בני משפחתם של שני הקטינים מעוספיה שנעצרו היום (שבת) בחשד שגרמו ברשלנות לפרוץ שריפת הענק בכרמל, הפנו הערב אצבע מאשימה כלפי התנהגות השוטרים שביצעו את המעצר. לטענת בני המשפחה, "השוטרים הגיעו לבית ובזמן ארוחת הצהריים נכנסו פנימה, דחפו את האמא ואת האבא. כתוצאה מכך האב פרק את כתפו. הם דחפו את הילדים בברוטאליות ולא הסבירו על מה ולמה הם עצורים".

שריפת ענק בעוספיה, דצמבר 2010. אדריאן הרבשטיין
"איזה בן אדם יפגע בפרנסה של עצמו?" האש בוערת בעוספייה/אדריאן הרבשטיין

מוקדם יותר הערב סיפר מפקד מרחב חוף, תת-ניצב רוני עטיה במהלך תדרוך עיתונאים כי "נעצרו שני חשודים בביצוע הרשלנות שלפי החשד גרמה לפרוץ השריפה. מדובר בשני אחים מעוספיה". בהערכת מצב שהתקיימה היום במחוז הצפוני של המשטרה בראשות המפכ"ל רב-ניצב דודי כהן וסגל הפיקוד הבכיר, דיווח צוות החקירה המשותף כי הדליקה הראשונה בכרמל נגרמה לכאורה כתוצאה מרשלנות ולא מהצתה.

שלח סמי, שכן וידיד של משפחת הקטינים שנעצרו, סיפר לוואלה! חדשות כי "המשטרה רוצה להפיל את האשמה על הכפר עוספיה. מנסים לעשות פה ספין על הגב שלנו. אם הייתה פה כבאית אחת או מקור מים כמו שביקשנו במשך שנים, שום דבר לא היה קורה. זו רשלנות של המשטרה. בהתחלה אמרו שזה התחיל מהמזבלה, אחר כך האשימו את הילדים האלה, כל פעם מוצאים משהו אחר. עכשיו אומרים שהולכים להאריך את מעצרם, בשביל מה? נשרפו דונמים ששייכים לאנשי הכפר, זאת הייתה הפרנסה שלהם, איזה בן אדם יפגע בפרנסה של עצמו?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully