וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בכרמל: משפחות הפצועים מתפללות לנס

אריאל נוי

4.12.2010 / 18:10

מספר פצועים מאושפזים עדיין במצב קשה בביה"ח רמב"ם. "דני רץ ראשון לעזור", אמרו במשפחתו של הכבאי דני חייט ש"מקווים שיתעורר ויקבל בת במתנה". אמה של אהובה תומר ביקרה אותה לראשונה

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי. עריכה: עידן גוראל. קריינות: אביב אברמוביץ')

בני משפחותיהם של הפצועים מהשריפה שעדיין מאושפזים בבית החולים רמב"ם בחיפה, הגיעו היום (שבת) לבקרם. בבית החולים מאושפזת מפקדת תחנת חיפה ניצב-משנה אהובה תומר ומפקד יחידת החילוץ של שירותי כיבוי עמק יזרעאל דני חייט. מצבם של השניים ממשיך להיות קשה.

"אני מצטערת על מה שקרה לבנך, תהיי חזקה. לימדת אותנו לא לבכות. אם יש בעיה צריך להתמודד איתה", כך הקריאה בת שבע חייט, אמו של דני, מכתב שקיבלה מאחת מתלמידותיה לאחר היוודע דבר האסון. "קיבלתי ארגז שלם של מכתבים מהתלמידים שלי בבית הספר אלון יזרעאל בעפולה", אמרה בת שבע בהתרגשות לוואלה! חדשות.

חייט, בן ה-35, נשוי ואב לשניים, נפצע באורח קשה כשהגיע לחלץ את הסוהרים מהאוטובוס הבוער. "כזה הוא דני, תמיד רוצה להיות ראשון ולחלץ. הוא תמיד עוזר", סיפרה אמו בהתרגשות.

אשתו של דני, חופית, נמצאת בחודש התשיעי להריונה, ואמורה ללדת בימים הקרובים. לדבריה, "יומיים לפני האירוע אמרתי לו: 'דני אני בחודש האחרון, אולי תוריד קצת את הפעילות? אל תסכן את עצמך'. הוא השיב לי: 'אני כבאי. תתמודדי עם זה שאני צריך לעזור לאנשים'". אמו של חייט הוסיפה, כי "אנחנו מקווים שהוא יתעורר ויקבל בת במתנה".

שריפת הענק בכרמל, יום שבת. אורי לנץ
דני הלך להציל את הסוהרים מהאוטובוס הבוער ונפגע בעצמו/אורי לנץ

מפקדו של דני, טפסר עמוס סבאג, סיפר, כי "דני תמיד הצטיין בהצלה של אנשים. לפני שנתיים הוא נסע להשתלמות בצרפת ובמהלך ההדרכה על נהר הסיין הגועש הוא לפתע זינק והציל ילדה בת 10 מטביעה. ככה זה דני, אמיץ שלא מפחד מכלום".

בשעות אחר הצהריים הגיעה לבית החולים אמה של ניצב משנה אהובה תומר, שהגיעה לראות את בתה לראשונה מאז נפגעה באסון הקשה. האם ביקשה להיכנס אל חדר הטיפול הנמרץ. העובדים הסוציאלים במקום הזהירו אותה כי המראות קשים, אך היא התעקשה ונכנסה.

במהלך היום הגיע לבית החולים גם דובר מחוז צפון במשטרה סנ"צ יהודה ממן, שאושפז לאחר שהתמוטט מתשישות שנגרמה עקב חוסר שינה. בנותיו של ממן, לירון, שני ושיר, וכן אימן סימה סיפרו כי "הוא מרגיש כבר יותר טוב. הוא צריך קצת לנוח. הוא לקח יותר מדי קשה ללב את הפציעה הקשה של אהובה ואת מותם של ליאור בוקר ואיציק מלינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully