וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי קצין המשטרה ספדו: "איש משכמו ומעלה"

איילה חננאל ואריאל נוי

4.12.2010 / 13:36

שריפה בכרמל: חבריו של רב פקד יצחק מלינה, שנספה בעת ניסיונות חילוץ האוטובוס, ספדו לו. לפני שלושה חודשים מונה לתפקיד ראש מנהל התנועה בחיפה

גופתו של רב-פקד יצחק מלינה, שנספה שלשום באסון השריפה באוטובוס שהגיע לפנות אסירים מכלא דמון, זוהתה הבוקר (שבת). הודעה על כך נמסרה למשפחתו. לאחר מותו הוחלט על ידי השר לבטחון פנים ומפכ"ל המשטרה להעלותו לדרגת סגן-ניצב. הלוויתו תתקיים מחר בשעה 11:30 בבית העלמין בחיפה. מלינה הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

לאחר קבלת הבשורה, התכנסה המשפחה בתוך הדירה ועשרות שוטרים ומכרים הגיעו להביע את תנחומיהם. קרובי המשפחה סיפרו כי "אנחנו לא מאמינים שאיציק כבר נפטר והוא רק בן 46". קרוב משפחה סיפר לוואלה! חדשות כי "אני גדלתי עם איציק. אביו, שהוא גימלאי של משטרת ישראל, רצה מאוד שהבנים שלו יהיה במשטרה. איציק הוא הבכור שהתגייס למשטרה ומיומו הראשון עבד כסייר במרחב חוף והתקדם יפה בסולם הדרגות כשוטר מצטיין".

מלינה בן ה-46 מונה לפני כשלושה חודשים לתפקיד ראש משרד התנועה בחיפה. אביו הינו שוטר לשעבר ואחיו משרת אף הוא במשטרה. הוא נחשב לקצין מוערך מאוד ואהוד בקרב השוטרים. "איש משכמו ומעלה, מהטובים שיש", סיפרו חבריו לתפקיד. "איציק תמיד היה ראשון, בכל אירוע וכל מקום שהוא רצה הוא היה ראשון. תמיד שאף לעזור ולהציל חיים. גם במקרה הנוכחי הוא רץ להציל את הסוהרים ונלכד יחד איתם במלכודת המוות. אנחנו יודעים שהוא גיבור, ובזכות היותו גיבור, הוא הועלה בדרגה במותו".

במסגרת תפקידיו השונים במשטרה שימש מלינה כראש משרד התנועה בתחנת זכרון יעקב וכקצין אגף קהילה ומתנדבים במרחב חוף.

(עדכון ראשון: 9:48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully