וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהתה גופתו של נצ"מ ליאור בוקר

אריאל נוי וקובי מנדל

3.12.2010 / 23:19

גופתו של ניצב משנה ליאור בוקר זוהתה במכון לרפואה משפטית באבו כביר. "הוא אמר שהכול בסדר ומאז לא שמעתי ממנו. מה אני אעשה בלעדיו עכשיו?", סיפרה אשתו

אבישי גולן

(צילום: מאור שלום סוויסה, שי מכלוף, רויטרס, אלברטו דנקברג, אבישי גולן; עריכה: יאיר דניאל, עידן גוראל; קריינות: אביב אברמוביץ')

גוופתו של ניצב משנה ליאור בוקר, שנספה אתמול סמוך לאזור כלא דמון כאשר ניסה לחלץ את צוהרי שירות בתי הסוהר שנלכדו באוטובוס בוער, זוהתה הערב (שישי) במכון לרפואה משפטית אבו כביר. ניצב משנה בוקר שימש בתפקידים רבים במחוז הצפוני ובתפקידו האחרון היה קצין המבצעים של המחוז. הוא היה בן 57 במותו. מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן מסר הערב את ההודעה לבני משפחתו בהם נאווה אשתו.

אשתו של בוקר סיפרה קודם לוואלה! חדשות כי "ליאור ניסה להציל אנשים אחרים. הוא תמיד היה כזה אני מכירה אותו. הוא ניסה להציל אנשים מהאוטובוס הצליח לחלץ כמה כבאים ואולי את אהובה תומר ואז חזר לאוטובוס שהתפוצץ". בוקר, בן 57, היה בדרכו לעוד יום שגרתי כקצין אג"ם במחוז צפון. בשעות הצהריים הוא הוזעק לעזור לפנות את הסוהרים בכלא דמון. "בשעה שלוש בצהריים זו הייתה השיחה האחרונה שלי איתו. שאלתי אותו מה קורה, הוא אמר שהכול בסדר ומאז לא שמעתי ממנו. מה אני אעשה בלעדיו עכשיו?" שאלה נאווה כשהיא ממררת בבכי.

לפני שנה ליאור רצה לפרוש ולעסוק בתחביבו האהוב – פיסול. "הוא היה מפסל כל הזמן", סיפרה נאווה והצביעה על הפסלים בגינת הבית. "שיכנעו אותו להאריך עד מרץ ואז אולי הוא יקבל דרגה. הוא רצה לפרוש חבל שהוא לא עשה את זה".

זו הייתה זוגיות מושלמת ואהבה אמיתית, כינו חבריהם של הזוג, הנשואים כבר 14 שנים ומתגוררים בפרדס חנה–כרכור. "הוא גידל חמש בנות. עכשיו לילדות שלי אין אבא. אבא שלהם ניתק קשר מאז שהתגרשנו וליאור גידל את הבנות. מה אני יעשה עכשיו לבד? הן גדלו ועזבו את הקן ואנחנו כבר תיכננו את הפרישה שלו מהמשטרה", סיפרה אשתו, נאווה.

האסון בכרמל: הכבאים נאבקים בארבעה מוקדי אש. שלומי גבאי, עופר גולן, ערוץ 1, רויטרס, אבישי גולן, קובי אליהו
מהחקירה עולה כי נצ"מ אהובה תומר ונצ"מ איציק מלינה היו ברכב אחד ובוקר היה ברכב שנסע בעקבותיה. שרידי האוטובוס שנשרף/קובי אליהו, שלומי גבאי, עופר גולן, ערוץ 1, רויטרס, אבישי גולן

סיפור הצלה

כהן סיפר כי נצ"מ אהובה תומר, המאושפזת עדיין במצב אנוש בבית החולים רמב"ם, ורפ"ק איציק מלינה, המוגדר עדיין כנעדר, היו ברכב אחד וליאור בוקר היה ברכב שנסע בעקבותיהם.

כשהגיעו לאוטובוס הבוער ליאור זינק וניסה לחלץ אנשים. הוא הצליח לחלץ, ככל הנראה, שלושה אנשים, בינהם אהובה. לפי הדיווחים, בוקר חזר לאוטובוס, אז ככל הנראה אירע פיצוץ. לדברי כהן, "אנחנו עדיין בודקים את הדיווח הזה. ליאור היה אדם אמיץ ושוטר משכמו ומעלה".

לדבריו מצאו מחוץ לרכבו המפויח רק את התג הנושא את שמו, "ולכן קשה היה לזהות אותו. ליאור לא היה באוטו. הוא כנראה ניסה לחלץ ונלכד למלכודת אש. הוא לא יכול לתפוס מחסה שם", אמר כהן.

ניצב ניסים מור ראש אגף מבצעים שהגיע לבית המשפחה לנחם את נאווה, סיפר לוואלה! חדשות: "כל השבוע היינו ביחד. אני האחרון שהתקשרתי אליו בשעה 4 בצהריים. על פי הערכות שלנו, בארבע וחמש דקות הוא נפגע ביחד עם האוטובוס. הוא היה אדם אמיץ מאד תמיד רצה לעזור".

גם ניצב אילן פרנקו נכח בפגישה וסיפר לוואלה! חדשות "הוא היה בן טיפוחיי. זה בלתי נתפס מה שקרה לו. הוא תמיד היה בראש תמיד רצה לעזור ולהציל. ליאור היה גיבור בכל קנה מידה". נאווה המשיכה וביכתה את לכתו של בעלה האהוב. "חבל שהוא לא פרש כשרצה. הוא תמיד רצה להיות ראשון המחלצים. תמיד אמרו עליו שהוא גיבור ואוהב לעזור לי זה כבר לא משנה נשארתי לבד עם הפסלים שלו והגינה שהוא כה אהב לטפח. " סיפרה בכאב. ליאור השאיר אחריו זוג הורים, אישה וחמש בנות.

(עדכון ראשון: 19:10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully