וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אהובה תומר עדיין בסכנת חיים"

אריאל נוי ואיילה חננאל

3.12.2010 / 13:57

מפקדת משטרת חיפה מקבלת טיפולי החייאה והנשמה בבית החולים רמב"ם, ונמצאת ללא הכרה. במקום מאושפזים שלושה פצועים נוספים, שניים מהם במצב קשה מאד. רה"מ נתניהו ביקר בבית החולים

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

בבית החולים רמב"ם בחיפה ממשיכים הרופאים להילחם על חייהם של שלושה פצועים משריפת הענק שפרצה אתמול בכרמל. מצבה של מפקדת משטרת חיפה, ניצב משנה אהובה תומר, מוסיף להיות קשה ועדיין נשקפת סכנה לחייה. ד"ר מיקי הלברטל, מהנהלת בית החולים, מסר לוואלה! חדשות כי "אהובה קיבלה במהלך הלילה טיפולי החייאה והנשמה. היא סובלת מכוויות נרחבות בכל חלקי גופה ומשאיפת עשן. היא נמצאת ללא הכרה ומקבלת טיפולים אינטנסיביים".

בשעה זו מאושפזים ברמב"ם ארבעה פצועים מהשריפה בכרמל. מצבם של שלושה, ובהם מפקדת תחנת משטרת חיפה, ניצב משנה אהובה תומר, הוגדר קשה מאוד והמצבו של הרביעי הוגדר בינוני. כמו כן, חיילת ושלושה אנשי מד"א, שנפצעו באורח קל, הגיעו לבית החולים ושוחררו במהלך הלילה לביתם.

ראש הממשלה נתניהו ביקר בצהריים את הפצועים בבית החולים רמב"ם. נתניהו שוחח עם חלקם וכן עם הצוות הרפואי ואמר: "יש פה מקרים מאוד קשים. ראינו את אהובה ואחרים. אנחנו מעריכים מאוד כל מה שאתם עושים כדי להציל חיים ממצבים בלתי אפשריים. אנחנו נוסיף תפילה".

אהובה תומר בחיפה, נובמבר 2010. שלומי גבאי
תומר בזירת השריפה אתמול, טרם פציעתה/שלומי גבאי

זעקה לעזרה ברשת הקשר

ניצב משנה אהובה תומר, מפקדת משטרת חיפה, נפצעה באורח קשה מאוד בשריפה בכרמל. תומר הועברה אמש (חמישי) מבית החולים כרמל להמשך טיפול במחלקת הכוויות בבית החולים רמב"ם, ומאז נאבקים הרופאים על חייה. תומר נסעה ברכבה מאחורי האוטובוס שהתהפך ונלכד בלהבות השריפה בכרמל. רגעים ספורים בטרם נפצעה יצרה תומר קשר עם רשת הקשר המשטרתית בקריאת מצוקה: "בואו מהר, אנחנו לכודים, אנחנו נשרפים".

ניצב משנה תומר היא קצינת משטרה מצטיינת והאישה הראשונה שמונתה לתפקיד מפקדת תחנת משטרה גדולה, תחנת חיפה. לפני כשש שנים זוכתה תומר בבית המשפט המחוזי, לאחר שהמחלקה לחקירות שוטרים הגישה נגדה כתב אישום בחשד שסייעה לבן זוגה לקבל מידע מהמשטרה על מתחרהו העסקי. השופט רון שפירא זיכה את תומר ובן זוגה מכל אשמה ואף מתח ביקורת על מח"ש, "שחוקריה הסתנוורו מהזדמנות לחקור תלונה נגד קצינה בכירה, וזאת מבלי לבדוק את העובדות או את הראיות נגדה", לדבריו.

42 בני אדם נהרגו בשריפה המשתוללת בכרמל, מתוכם זוהו עד כה 17. כוחות החילוץ והכיבוי ממשיכים גם בשעות אלה בנסיון לאתר הרוגים ונעדרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully