וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפקדת משטרת חיפה נפצעה קשה מאוד בשריפה

עידן אבני ואיילה חננאל

2.12.2010 / 19:37

ניצב משנה אהובה תומר נפצעה קשה מאוד מכוויות בעת פעולות ההצלה בשריפה בכרמל. שני קציני משטרה שסייעו בפעולות החילוץ עדיין מוגדרים כנעדרים

שלומי גבאי

(אודיו: דברים שאמרה היום נצ"מ אהובה תומר, לפני שנפצעה, בראיון לקול ישראל)

מפקד המחוז הצפוני ניצב שמעון קורן יחד עם מפקד המרחב תת ניצב רוני עטיה וסגן ניצב אהובה תומר בזירת פיצוץ המכונית בחיפה, נובמבר 2010. שלומי גבאי
נסעה ברכבה בעקבות האוטובוס. תומר עם מפקד המחוז הצפוני שמעון קורן/שלומי גבאי

ניצב משנה אהובה תומר, מפקדת משטרת חיפה, נפצעה באורח קשה מאוד בשריפה בכרמל. תומר הועברה הערב (חמישי) מבית החולים כרמל להמשך טיפול במחלקת הכוויות בבית החולים רמב"ם, שם נאבקים הרופאים על חייה. הקצינה נסעה ברכבה מאחורי האוטובוס שהתהפך ונלכד בלהבות השריפה בכרמל. בתוך כך, עדיין לא נוצר קשר עם שני קציני משטרה והם מוגדרים כנעדרים. ברמב"ם מאושפזים עוד שני פצועים במצב קשה מאוד במחלקה לטיפול נמרץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שריפת ענק ביערות הכרמל, דצמבר 2010. ג'יני
שלושה-ארבעה בני אדם עדיין מוגדרים נעדרים/ג'יני

מוקדם יותר התברר כי 40 ההרוגים בהתהפכות האוטובוס בכביש שבין כלא דמון לקיבוץ בית אורן הם צוערי שירות בתי הסוהר שיצאו לסייע בפעילות חילוץ האסירים מהכלא. מחקירה ראשונית עולה כי האוטובוס התהפך כשהיה בדרכו מבית הכלא ובשל העשן הסמיך שכיסה את האזור, כוחות ההצלה התקשו להגיע אל הפצועים.

השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ' שהגיע לאזור השריפה סיפר כי עדיין לא נוצר קשר עם שלושה-ארבעה נעדרים, מרביתם אנשי משטרה. בשעה זו עושה את דרכו למקום השריפה ראש הממשלה בנימין נתניהו. משלכת נתניהו נמסר כי ראש הממשלה יפקח על פעולות הכיבוי בשטח.

ניצב משנה תומר היא קצינת משטרה מצטיינת והאישה הראשונה שמונתה לתפקיד מפקדת תחנת משטרה גדולה, תחנת חיפה. לפני כשש שנים זוכתה תומר בבית המשפט המחוזי, לאחר שהמחלקה לחקירות שוטרים הגישה נגדה כתב אישום בחשד שסייעה לבן זוגה לקבל מידע מהמשטרה על מתחרהו העסקי. השופט רון שפירא זיכה את תומר ובן זוגה מכל אשמה ואף מתח ביקורת על מח"ש, "שחוקריה הסתנוורו מהזדמנות לחקור תלונה נגד קצינה בכירה, וזאת מבלי לבדוק את העובדות או את הראיות נגדה", לדבריו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully