וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפיצוי ללקוחות סלקום: שבוע שיחות חינם

דניס ויטיצ'בסקי

2.12.2010 / 16:00

לאחר שאתמול נותקו מיליוני מנויי רשת סלקום מהרשת הודיעה החברה כי תפצה את לקוחותיה בשבוע של שיחות ושליחת מסרונים חינם. הפיצוי יהיה רטרואקטיבי כדי למנוע ניצול לרעה של התעבורה

נועם אשל

(צילום: נועם אשל. עריכת וידאו: דורון שטיין)

חברת סלקום ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בעקבות התקלה שאירעה אתמול לרבים ממנוייה. במסיבת העיתונאים הודיעה החברה כי תזכה את לקוחותיה על כל השיחות והמסרונים שהועברו ברשת בין התאריכים ה-25 בנובמבר וה-1 בדצמבר. עוד נאמר כי "לא הכול עדיין ידוע לנו, יש דברים שאנחנו ממשיכים לתחקר. מנכ"ל נוקיה סימנס העולמית שלח מהנדסים שיעזרו לתחקר את התקלה. איננו רואים את התקלה מאחורינו. המערכת ממשיכה לעבוד במצב חרום, כדי לעשות כל מאמץ, לוודא שהתקלה לא תחזור על עצמה".

לדברי החברה, "הכי חשוב לנו זה לנהוג עם הלקוחות שלנו בשקיפות. הלקוחות שלנו מבינים שתקלה מסוג זה יכולה לקרות. הם לא יסלחו לנו אם לא היינו נוהגים בצורה שקופה ואמינה". בחברה הבהירו כי התקלה לא נבעה מעומס בלתי רגיל. "ב-11 בבוקר הוספנו שני מוקדים לטיפול בלקוחות. בשיא התקלה, שעה 1:17, 60 אחוז מהשיחות לא התקיימו. בשעה 21:30 הרשת חזרה למצבה הקודם".

אנשי החברה סיפרו כי "מסיבה כלשהי, היה גידול מדומה בהיקף תעבורה ברשת, שגרם לקריסה. אנחנו יודעים מה קרה, אבל לא יודעים למה קרה הגידול המדומה ברשת". אנשי החברה פנו ללקוחות ואמרו: "אנו בוודאי מצטערים על התקלה. אבל צער לבד והתנצלות לא מספיקים". החברה הסבירה כי הפיצוי ניתן רטרואקטיבית כדי למנוע ניצול לרעה של התעבורה ברשת. יש לציין כי בתקלה הגדולה הקודמת שאירעה ברשת בשנת 1995 פיצתה החברה את לקוחותיה בשלושה חודשי שימוש בחינם.

עמי הראל, יו"ר סלקום אמר כי עמוס וההנהלה של סלקום עושים כל שביכולתנו כדי שהטיפול יעשה בצורה שקופה ומהירה. הלקוחות מבינים מה אנחנו יכולים לעשות עבורם. מנכ"ל החברה עמוס שפירא אמר כי "אין צורך להתקשר למוקדי שירות לקוחות. כל הלקוחות יקבלו זיכוי אוטומטית, גם כאלה שלא חוו בעיות היות ולא ברור לנו מה גרם לתקלה". שפירא הוסיף כי "אנחנו לא יכולים לבוא ולהגיד שיש אינדיקציה שהייתה חבלה אבל אני לא יכול לשלול את זה".

  • עוד באותו נושא:
  • סלקום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully