וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ התפקד לקדימה

פנחס וולף

2.12.2010 / 14:11

מצטרף לפוליטיקה: רא"ל במיל' דן חלוץ מימש את תוכניותיו ומצטרף למפלגתה של ציפי לבני. חלוץ התייצב במרכז קדימה והתפקד. "מאמין שקדימה תנהיג את המדינה"

יח"צ - חד פעמי

(עריכת וידאו: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

עכשיו זה רשמי: אחרי חודשים של הערכות התפקד בצהרים (חמישי) הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ למפלגת קדימה. חלוץ אמר כי "הצטרפתי לפוליטיקה לאחר מחשבה מעמיקה. מפלגת קדימה היא הבית הפוליטי המתאים לדעותיי. אני מאמין שקדימה היא המפלגה שתנהיג את מדינת ישראל לקבלת החלטות נכונות בזכות הצוות האיכותי שלה". חלוץ, ששימש בעבר גם כמפקד חיל האוויר, פרש מצה"ל לאחר מלחמת לבנון השנייה, לאחר שספג ביקורת ציבורית רבה על תפקודו.

יו"ר קדימה, ח"כ ציפי לבני, שוחחה עם חלוץ ובירכה אותו על החלטתו להצטרף לקדימה. לבני אמרה בשיחה כי "מדינת ישראל נמצאת בימים של הכרעות חשובות ביחס לעתידה וקדימה היא האלטרנטיבה האמיתית שתקדם את ישראל לעתיד טוב יותר. אני מברכת אותך על הצטרפותך לחברי המפלגה איתם נפעל לשיפור פניה של ישראל".

"הצטרפותך היום היא עדות נוספת למגמה הולכת ומתחזקת של אנשים המזדהים עם עקרונותיה של קדימה", הוסיפה לבני. "אני בטוחה כי רבים וטובים נוספים יצטרפו לשורותינו ויתמודדו במסגרת קדימה בכל תחומי הפעילות. לא מספיק שרבים וטובים עושים לביתם, בואו נעשה לבית של כולנו ויש לברך על נכונותך להמשיך ולתרום למען הציבור והחברה בישראל".

יו"ר סיעת מרצ, ח"כ אילן גילאון, אמר בתגובה כי "כדאי שקדימה תתרכז בחיפוש דרך, משמעות ומהות, ותרגיע קצת עם הפלאנטיזציה ותרבות אבק הכוכבים".

יו"ר צוות התגובות של הליכוד, ח"כ אופיר אקוניס אמר בתגובה כי "לא מפתיע שהרמטכ"ל שאחראי לכישלונות מלחמת לבנון השנייה מצטרף למפלגה שאחראית לכל מחדליה. למרות שמפלגת קדימה סובלת משכחה, הצטרפותו של חלוץ לשורותיה מרעננת את זיכרונו של הציבור באשר לניהולה הכושל של המדינה בראשות קדימה".

בספטמבר האחרון פרש חלוץ מתפקידו כיו"ר יבואנית ב.מ.וו, קמור. חלוץ אמר אז כי "תקופת עבודתי בקמור הייתה תקופה נפלאה. נפלה בחלקי הזכות להוביל חברה מיוחדת שיש בה שילוב ייחודי של מותג חזק, מהטובים בעולם עם חברה בעלת חוסן פיננסי ניכר והנהלה המבינה היטב את שוק הרכב עם צוות עובדים מסור ומיומן. אני בטוח שדרכנו עוד יצטלבו. אחרי שלוש שנים בקמור אני מרגיש צורך לפנות לאתגרים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully