וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני מחבלים ניסו לבצע פיגוע בגבול עזה - וחוסלו

יהושע בריינר

2.12.2010 / 10:44

כוח צה"ל זיהה שני מחבלים מהג'יהאד האיסלמי שהתקרבו לגדר המערכת סמוך לכפר עזה כשבידיהם כלי נשק ומטען חבלה ופתח לעברם בירי ארטילרי ואווירי. אין נפגעים לצה"ל, שני המחבלים נהרגו

צה"ל סיכל לפנות בוקר (חמישי) ניסיון פיגוע של שני מחבלים פלסטינים מג'יהאד האיסלמי סמוך לגדר המערכת מול כפר עזה. בשעות הבוקר המוקדמות התפתחו חילופי אש במקום, במהלכם בוצע ירי ארטילרי ואווירי לעבר המחבלים, במהלכו נהרגו השניים. לצה"ל לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

המחבלים זוהו מתקרבים לגדר, כשבידיהם כלי נשק וכן מטען חבלה. לאחר זיהויים, פתח לעבר כוח צה"ל באש. בסריקות שנערכו באזור נמצאו על גופות המחבלים שני נשקים ומטען חבלה שהיה בתוך שק. בצה"ל מעריכים כי בכוונתם של המחבלים היה להניח את מטען החבלה באחד הסיורים של הכוחות שנמצאים על הגדר.

מדובר צה"ל נמסר כי "כוח צה"ל זיהה לפנות בוקר מספר חמושים בסמוך לגדר המערכת, בצפון רצועת עזה. כלי טיס של חיל-האוויר וכוח צה"ל ביצעו ירי לעבר החמושים. זוהתה פגיעה. אין נפגעים ולא נגרם נזק לכוחותינו. ארגוני הטרור פועלים כל העת על-מנת לפגוע בחיילי צה"ל ובאזרחי מדינת ישראל. צה"ל רואה בארגון הטרור חמאס האחראי הבלעדי למתרחש ברצועה ולשימור השקט בה".

ביום שלישי נפצעו חמישה פועלים פלסטינים מירי של צה"ל סמוך לגדר המערכת בצפון הרצועה סמוך לבית-להיא, כך דווח בסוכנות הידיעות הפלסטינית "מען". על פי הדיווח, הפועלים עסקו באיסוף אבנים שנאגרו במקום בעת הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully