וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל סלקום: "אין הערכת זמן לתיקון התקלה"

חן הלפרן

1.12.2010 / 17:22

מנכ"ל סלקום דיבר לראשונה מאז פרוץ התקלה הקשה ברשת החברה. לדבריו, "אנו מצטערים ששירות חיוני כ"כ אינו נמצא בשעותיו הטובות. זו התקלה הקשה ביותר שהייתה לנו מאז הקמת החברה"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכה: דורון שטיין)

מנכ"ל סלקום עמוס שפירא התייחס הערב (רביעי) לראשונה לתקלה הרחבה שארעה החל משעות הבוקר ברשת סלקום. לדברי שפירא, אנשיו עובדים ללא הפסקה וכמה שיותר מהר כדי שהרשת תתוקן. "אנחנו מצטערים ששירות חיוני כל כך אינו נמצא בשעות הטובות שלו. אני לא יכול לומר בוודאות מתי תתוקן התקלה. מהנדסים פועלים על הנושא משעות הבוקר ואנחנו בקשר עם מהנדסי נוקיה בחו"ל כדי שהנושא יתוקן ככל שיותר מהר".

החל משעות הבוקר מדווחים לקוחות סלקום באזור המרכז כי הם מתקשים בקבלה והוצאה של שיחות טלפון . אנשים המתקשרים למספרי סלקום מדווחים על קבלת צליל תפוס. לקוחות מדווחים גם על קשיים בקבלה ושליחה של הודעות טקסט. בעקבות התקלה, קרס גם מוקד שירות הלקוחות של סלקום ולא ניתן להשיג ברגעים אלה את החברה.

שפירא הודה, כי "זו התקלה הקשה ביותר שהייתה לנו מאז הקמת החברה. סלקום לא ידעה תקלה בסדר גודל כזה. מדובר בתקלה חמורה". שפירא אמר לעיתונאים כי "עד היום לא הופעתי בפניכם, אך אני רואה את התקלה כחמורה מספיק כדי שאעמוד ואביט לציבור בעיניים ולהתנצל. אני אעשה כל מה שאני יכול כדי להביא לסיומה".

שפירא הוסיף ואמר כי אין בידיו הערכה לסיום התקלה. "אני מעדיף לחכות לתשובה אמיתית", אמר, "יש לנו השערות, אבל אנחנו רוצים לחכות ולהיות בטוחים. אני מקווה שזה לא יהיה יותר מעוד מספר שעות, אבל אני אומר – הלוואי שהייתי יכול לומר זאת בוודאות. אני יכול רק לקוות ואני מקווה שהאמונה תתקיים. אם הייתי יודע בוודאות מתי התקלה תסתיים הייתי אומר. אני לא רוצה להיכנס לספקולציות. מתי שנדע נודיע שהתקלה מאחורינו".

כמו כן ציין שפירא כי התקלה אינה ארצית. בתשובה לשאלת וואלה! כמה זמן צפויה התקלה להמשך וכיצד הלקוחות מגיבים, אמר שפירא כי "מי שמכיר אותי ואת סלקום יודע שאנחנו רואים את השירות כנר לרגלנו, נכון לעכשיו אנחנו מתרכזים בדבר אחד - תיקון הרשת. אני סומך על הלקוחות שלי, שיש להם את התבונה להמתין. אני מזכיר שמאז הקמתה סלקום לא ידעה תקלה בסדר גודל כזה. אני מקווה שזה לא יהיה יותר מעוד מספר שעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully