וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אזרח ארה"ב תקף מינית קטינים בבית שמש

איילה חננאל

1.12.2010 / 8:09

נערה בת 15 סיפרה לחבריה כי אדם בעל חזות חרדית תקף אותה בדרכה לפגוש אותם בפארק סמוך לעירם. הנערים איתרו את החשוד וזה תקף גם אותם. מעצרו הוארך עד מחר

בית המשפט השלום בירושלים האריך אתמול (שלישי) את מעצרו של תושב ארה"ב בן 28 אשר נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים במספר קטינים בעת שבילו בפארק סמוך לביתם בעיר בית שמש. מחקירת המקרה עולה כי בליל שבת האחרון, סיפרה נערה בת 15 לחבריה כי אדם בעל חזות חרדית תקף אותה מינית בעת שהיתה בדרכה לפגוש אותם בפארק.

בעקבות דבריה, שניים מחבריה החלו לחפש אחר התוקף ונתקלו בחשוד שענה לתיאור שמסרה בסביבות המקום בו הותקפה לדבריה. הנערים החלו לשוחח עם החשוד במטרה לעכב אותו עד שחברתם תגיע ותזהה האם אכן מדובר באדם שתקף אותה. אלא שהנערה התעכבה, ובזמן הזה, טוענים הנערים, הציע להם החשוד משקה אלכוהולי והם נעתרו וישבו לשתות עמו.

בשלב מסוים פנה החשוד לאחד הנערים והציע לו שיעשה לו מסאז', אך הנער התנגד וביקש ממנו להפסיק לגעת בו. אז, טוענים הנערים, החשוד ניסה לגעת גם בנער השני וזה הזהיר אותו שלא יעשה כן. בשלב מסוים, אומרים הנערים, לפת החשוד את אחד מהם והחל לבצע בו מעשה מגונה בכוח. חברו של הנער היכה את החשוד עד שחילץ את חברו מידיו. אלא שאז, נטען במהלך הארכת המעצר, פנה החשוד לנער שתקף והזמין אותו לבוא עמו לבית בו התארח במהלך השבת, שם נטען, ביצע בו מין אורלי.

בהארכת מעצרו של החשוד, טען נציג המשטרה כי "מספר נערים פגשו בחשוד לאחר שחשדו שפגע מינית בחברתם. הם הסתובבו אתו באזור הפארק והוא סיפק לנערים כמויות נכבדות של אלכוהול. הוא החל לגעת בנערים תוך שהם מתנגדים הן מילולית והן פיזית. באחד המקרים נאלץ אחד הנערים להשתמש בכוח פיזי על מנת לחלץ את חברו ממנו, לאחר מכן הציע החשוד לנער לבוא עמו לבית, לדברי הנער הוא הסכים על מנת לראות איפה אותו חשוד גר. בבית שאליו לקח אותו, החשוד ביצע בנער מין אורלי. הנער עזב את הבית, הזמין את המשטרה והצביע על ביתו של החשוד, שנתפס שהוא שיכור. הנער אף צילם את החשוד מאונן וגם את זה הציג לשוטרים".

עו"ד אריאל עטרי המייצג את החשוד הכחיש בשמו את החשדות המיוחסים לו וטען כי "הנערים הם אלה שהיכו את החשוד ואני יכול להציג לבית המשפט את החבלות הרבות שנגמרו כתוצאה מכך. החשוד כופר במיוחס לו ואין שום הסבר סביר מדוע הנער יבוא ויכנס אתו פנימה". השופט חיים לי דן ציין בהחלטתו כי "מעיון מחומר החקירה נחה דעתי כי עדותו של הקטין משמשת בסיס לחשד סביר ולבקשת המשטרה יש להמשיך ולהעמיק את החקירה". השופט האריך את מעצרו של החשוד עד מחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully