וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם משמרות המהפכה חיסלו את מדען הגרעין?

ניר יהב

30.11.2010 / 21:55

גורמים אירנים דיווחו כי משמרות המהפכה עומדים מאחורי חיסול מדען הגרעין אתמול בטהרן ופציעתו של מדען גרעין אחר. "לארגון טרור באירן קשה לבצע שני פיגועים כה מדויקים"

האם בניגוד למה שהמשטר טוען, המוסד דווקא אינו מעורב בחיסול אתמול בלב טהרן? גורמים אירנים מסרו היום (שלישי) לרשת הטלוויזיה "אל-ערביה" כי משמרות המהפכה עומדים מאחורי חיסול מדען הגרעין אתמול בטהרן ופציעתו של מדען גרעין אחר.

לטענת הגורמים, אתר אינטרנט אירני המזוהה עם משמרות המהפכה פרסם אתמול דיווח על כך שאירע אתמול פיצוץ שלישי בנוסף לשניים מוקדם יותר, אלא שהפיצוץ לא היה ולא נברא: "משמרות המהפכה תארו היטב היכן בדיוק אירע הפיצוץ, וזאת למרות שמאוחר יותר המשטרה בכלל הכחישה שאירע פיצוץ שכזה", מסרו. לאחר הכחשת המשטרה, הסיר האתר את הדיווח המביך.

בנוסף, טענו המקורות כי שני הפיצוצים אירעו קרוב אחד לשני ודי במקביל מבחינת השעה. "לארגון טרור באירן קשה לבצע שני פיגועים כה מדויקים בדייקנות כזו, תוך זמן כה קצר ובשני מקומות קרובים אחד לשני", הוסיפו.

"המידע המפורט שפורסם באתר המזוהה עם משמרות המהפכה וההודעה המהירה של כלי התקשורת המזוהים עם המשטר ומשמרות המהפכה בנושא זה אינו מותיר מקום לספק שמשמרות המהפכה ביצעו את הפיצוצים, תיאם בין המחבלים והעביר את המידע לכלי התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully