וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מוזס: "ערבי כמעט תקף אותי סמוך לכנסת"

פנחס וולף

1.12.2010 / 0:01

חבר הכנסת מיהדות התורה סיפר כי שעה שהתקרב למשכן עם רעייתו ניגש אליו גבר וצעק לעברו 'מניאק' ו'יהודון'. "הרחוב היה ריק, יכלו לגמור אותנו בלי שמישהו שם לב. אני עדיין רועד"

ח"כ מנחם אליעזר מוזס (יהדות התורה), הזעיק אמש (שלישי) את משמר הכנסת וסיפר לאנשיו כי כמעט הותקף סמוך למשכן. לדבריו, הוא ורעייתו נסעו לכיוון המשכן ובשלב מסוים החליטו לעשות את יתרת הדרך ברגל. "לאחר שהתחלנו ללכת, פתאום בא אלי ערבי באגרוף קפוץ וקרא: 'מניאק', 'יהודון', 'אללה אכבר'. הייתה לו אש של שנאה מהעיניים".

"אשתי צעקה 'הצילו', אבל הרחוב היה ריק לחלוטין, לא היה מי שישמע. רצנו בשארית כוחותינו עד לרמזורים שבצומת לפני הכנסת, והערבי ברח חזרה למאורה שלו. התקשרתי למשמר הכנסת, הם הגיעו מיד עם ניידת ובינתיים גם הנהג שלי הגיע". לאחר מכן, מוזס ונהגו ניסו למצוא את התוקף, אך החיפוש העלה חרס. לדבריו, משמר הכנסת החליט למסור את הטיפול לידי המשטרה.

"עדיין כולי רועד, עמדתי בפני סיפור מאוד לא סימפטי. היינו שם, אשתי ואני, ויכלו לגמור אותנו בלי שמישהו היה שם לב", סיפר. "צריכים יותר מצלמות מאובטחות באזור, כך שתוקפים יחשבו פעמיים".

מוקדם יותר הושלכה אבן לעבר השר אלי ישי סייר בזמן שסייר בבאר יעקב. לטענת ישי, פועל פלסטיני שעבד באתר בנייה סמוך השליך את האבן. מאבטחיו של ישי פינו אותו מהמקום והמשטרה הגיעה על מנת לחפש חשודים במעשה.

עדכון ראשון: 21:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully