וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: צפה עם שתי בנותיו בפורנו ואנס בת אחרת

30.11.2010 / 18:03

תושב בני ברק בן 47, מואשם כי תקף ואנס שלוש מבנותיו. האב מואשם גם כי איים לפגוע באחת מהבנות שהתלוננה נגדו במשטרה

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד אב מבני ברק, בן 47, בגין התעללות מינית בשלוש בנותיו. האב נאשם בעבירות של אונס, ניסיון אונס, ביצוע מעשה מגונה, תקיפה ואיומים. בנוסף, הוא נאשם כי ביקש מבנו לפגוע באחת הבנות לאחר שהתלוננה נגדו במשטרה. בשבוע שעבר הוגשו כתבי אישום נגד שניים מבניו.

האישום הראשון בכתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירי רום מפרקליטות מחוז תל אביב, מתייחס למקרה שהתרחש לפני כשנתיים בין האב לאחת הבנות, שהיתה אז בת 14, האב הציע לה לצפות עמו בסרט פורנוגרפי. לאחר מכן הוא ניסה לנשק אותה, אולם היא דחפה אותו. בהמשך הוא החל לגעת בבתו מעל לבגדיה. כעבור שנה הציע לה פעם נוספת לצפות עמו בסרט פורנוגרפי.

האישום השני מתייחס לאחות הבכורה מבין השלוש. לטענת הפרקליטות, באוגוסט אשתקד שכב האב לצד בתו בת ה-16, ליטף אותה, נגע באיבר מינה וגרם לה לגעת באיבר מינו. לאחר מכן הוא אנס אותה.

האב נאשם גם שניסה לאנוס את אחותן הקטנה של השתיים. בכתב האישום נטען כי בשנתיים האחרונות נהגה האחות, שהיתה בת 13, לנסוע לחוג משחק בתל אביב ולישון אצל אחיה. באחד המקרים אסף האב את הבת והסיע אותה לדירה של האח, שלא היה במקום. הוא הציע לה לצפות בסרט פורנוגרפי, אולם היא סירבה. לאחר מכן ביקש ממנה לקיים עמו יחסי מין מבלי לספר לאף אחד וביק ממנה להתקלח עמו, והיא סירבה.

האב התכוון לברוח מהארץ

בהמשך הציע האב לתת לבתו 100 שקלים עם תצטרף אליו לקניות. הוא הסיע אותה לבית מלון וביקש ממנה לעלות לחדר שהשכיר מבלי שיבחינו בה. בחדר הוא צפה בסרט פורנוגרפי בנוכחות הבת, ולאחר מכן החל ללטפה. הוא ניסה להפשיטה, אולם היא דחפה את ידו. הבת ניסתה לברוח מהחדר אך לא הצליחה, ורק לאחר שאיימה שתעשה לאבא "בעיות", הוא הזמין עבורה מונית שהסיעה אותה לדירת האח. במקרה אחר ניסה לגרום לה לשתות עמו משקאות אלכוהוליים ולצפות עמו בסרט פורנוגרפי.

כמו כן, האב תקף את הבת מכיוון שהחלה להתראות עם נער שגר בסמוך למשפחתה. הוא כינה אותה "זונה" ובעט בה ברגל, בבטן ובגב. האב גם נאשם שאיים על החבר שיפגע בו ובמשפחתו. לאחר שהבת התלוננה במשטרה שוחח האב עם אחד מבניו, ושאל אותו אם אפשר לשלוח מישהו "להשמיד" את הנערה. האב ביקש מהבן לפגוע בבת ובחבר שלה, והבן השיב: "יש לי מישהו, אני אשלח לה, הוא ירסק לה את הגולגולת, אבל זה בן אדם שלא רואה בעיניים". הבן אמר עוד לאב בשיחתם: "אני הולך עם ד'... הוא לוקח לום, משפריץ לה את הגולגולת... אני יושב פה במכולת צוחק, עובד, הכול, שולח איזה אחד מהדרום, חבר של דומרני, שלום דומרני... משפריצים לו עם גרזנים, לו לנ' ולמ' ולד'את הפרצוף". על כך השיב האב: "אני מוכן על זה לשבת בכלא".

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של האב עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר נכתב כי בהאזנות שבוצעו לאב, הוא נשמע אומר לבנו כי בכוונתו לרכוש כרטיסי טיסה למשפחה ולברוח מהארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully