וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי אינס התלוננה נגד אתרים שחשפו זהותה

איילה חננאל

30.11.2010 / 16:04

המתלוננת הראשונה נגד ניצב בר לב, טוענת כי אתר המזוהה עם קהילת השוטרים ואתר "מחלקה ראשונה" של העיתונאי יואב יצחק חשפו את פרטיה בטרם החליטה להיחשף בפומבי

ד"ר אורלי אינס, שהתלוננה נגד ניצב אורי בר לב כי תקף אותה מינית, הגישה היום (שלישי) תלונה נגד אתר "חשופים בניידת", המזוהה עם קהילת השוטרים ונגד אתר "מחלקה ראשונה" של העיתונאי יואב יצחק. התלונה הוגשה בעקבות חשיפת פרטיה ותמונתה של אינס כמתלוננת שכונתה א' בפרשה, מבלי קבלת אישור ובטרם החלטתה להיחשף בפומבי. יואב יצחק מסר בתגובה כי "לפי מיטב הבנתי מדובר בתלונה מופרכת וחסרת בסיס. עם זאת אם וכאשר אתבקש למסור עדות במסגרת החקירה, אעשה זאת ברצון".

בין היתר כתבו גולשים שונים באתר "חשופים בניידת" השמצות נגד אינס שייחסו לה תפירת עלילה כנגד בר לב, במטרה להשפיע על המרוץ למפכ"לות וחלק אף ייחסו לה את המניעים הללו על רקע מערכת יחסים שניהלה לטענתם עם ניצבים במשטרה המועמדים אף הם לתפקיד.

במהלך השבוע פשטו שוטרים על חלק מבתיהם של חברי פורום "חשופים" בניידת והחרימו להם מחשבים. מנהלי האתר הגדירו את הפעולה כפגיעה אנושה בדמוקרטיה ובחופש הביטוי.

בשבוע שעבר חשפה אינס בצעד יוצא דופן את זהותה בפומבי. אינס נשאה דברים בעצרת תמיכה לנפגעי תקיפה מינית במוזיאון תל אביב. ד"ר אורלי אינס היא ד"ר לסוציולוגיה, בת 46 ומתגוררת בשהם. היא עשתה את עבודת הדוקטורט שלה בנושא הטיפול המערכת הישראלית באלימות נגד נשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully