וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: בלילה שולפים פוך, בבוקר את הגופייה

אלכס גקר

29.11.2010 / 0:04

מי שבנה על גשם בחלון לצד הדלקת נרות החנוכה, יכול לשכוח מזה. גם בימים הקרובים יימשך מזג האוויר הקיצי בכל רחבי הארץ. בלילות תצנח הטמפרטורה אל מתחת לקו 10 מעלות

"ככל הנראה נדליק את הנר ראשון של חנוכה על יבש", אמרה אמש (שני) בפסימיות החזאית התורנית בשירות המטאורולוגי רינת רחמים, והוסיפה לאחר מחשבה כי "וכנראה גם את השני, השלישי והרביעי". במרכז החיזוי לא רואים בינתיים גשם באופק. הצפי הוא שמזג האוויר החם מהרגיל יימשך לפחות עד סוף השבוע הקרוב, וגם אז המפות הסינופטיות לא משרות תקווה רבה מדי לגשם.

מזג האוויר בימים הקרובים יהיה חם ויבש, עם רוחות מזרחיות קלות. עם זאת, רחמים מסבירה כי היעדר הלחות באטמוספירה גורמת לכך שקרינת השמש תברח במהירות עם רדת החמה. התופעה הזו, יחד עם העובדה שאנחנו בכל זאת נמצאים בחודש נובמבר, גורמת להפרשים משמעותיים בין הטמפרטורות ביום ובלילה.

כך, מספרת רחמים, "הטמפרטורה הלילה בירושלים צפויה להיות 17 מעלות ואילו בשעות הצהריים 25 מעלות, הבדל של 9 מעלות. בצפון ההבדלים קיצוניים אף יותר: הלילה תשרור בעמקי הצפון טמפרטורה של 10 מעלות בלבד, ואילו לקראת הצהריים היא צפויה לקפוץ בכ-20 מעלות, להגיע לחום של כ-29 מעלות.

(עדכון ראשון: 29.11.2010, 18:42)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully