וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה המאמצים של החרדית שנחטפה: "מציקים לנו"

מוטי לוי

29.11.2010 / 14:00

ההורים הבריטים שמואשמים בסימום בתם וניסיון לחטוף אותה ביזרה לבריטניה כעסו על כך שזו נמצאת אצל משפחה אומנת. יום לאחר הגשת האישום, המשפחה אומנת מותקפת בעדה החרדית

יום לאחר הגשת כתב האישום נגד ההורים הבריטים החשודים בסימום בתם בת ה-20 ובניסיון לחטוף אותה מחוץ מתחומי ישראל, מספרים גורמים המקורבים למשפחה בה שהתה הבת בטרם נחטפה, כי מאז הפרסום חווה המשפחה האומנת הצקות בלתי פוסקות והתנכלויות מהקהילה החרדית. לדברי מקורבי המשפחה, הסיבה להצקות היא ההאשמה שמופנית כלפי המשפחה לפיה הם "מסרו לשלטונות" את הוריה של הבת. אשמה שנחשבת לחמורה ביותר בקהילה החרדית.

בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר אחד מבני המשפחה האומנת כי "אנחנו כואבים מאוד את מה שקרה, אבל חשוב לנו להדגיש שאנחנו לא קשורים לזה בשום אופן. לא לעצם בואה של הבת אלינו, מה שנעשה מרצונה, ולא למעצר ההורים".

גורמים המקורבים למשפחה סיפרו אמש על השתלשלות האירועים שהובילו לניסון החטיפה והסימום. הסיפור החל לפני כחודש וחצי כאשר הבת החליטה לעזוב את בית הוריה ולעבור להתגורר בבית ידידי המשפחה בבני ברק. לטענת אותם הגורמים, המהלך, שהתבצע בעקבות מריבות קשות בין הבת לבין אמה, נעשה בתחילה בהסכמת האב ובעידודו. עם זאת, לאחר תקופה מסוימת כאשר הבינו ההורים כי בכוונתה של הבת להישאר ולהתגורר בבית ידידי המשפחה לאורך זמן, הם החלו לפעול נגד כוונה זו. בין היתר, נהגו ההורים להתקשר ולצעוק על הבת כי "את לא הבת שלנו יותר" ועוד. כמו כן, לכל אורך אותו החודש סרבו ההורים להעביר לבת את בגדיה וחפציה האישיים.

ביום ראשון שעבר הגיעו ההורים לישראל, והזמינו את בתם לסעוד במסעדה. הבת שחששה מעט מהמפגש הטעון עם הוריה, החליטה להגיע בכל זאת, וככל הנראה המפגש עבר בצורה שקטה וטובה, יחסית. למחרת התקשרה אליה משפחתה והזמינה אותה להגיע לפארק ציבורי בכדי להיפגש עם אביה. שם, לפי דברי משפחתה, תקבל את בגדיה וחפציה האישיים. לפי פרטים שהגיעו לידי וואלה! חדשות, הבת התכוננה אף למצב בו ינסו הוריה לחטוף אותה, ולשם כך צוידה על ידי המשפחה האומנת בטלפון ובכסף.

יצוין, כי במהלך ניסיון החטיפה הצליחה הבת להתקשר לבית המשפחה האומנת, ולאחר שתיקה ממושכת אמרה להם רק ש"הכל בסדר" ושתחזור הביתה עד השעה תשע בערב. נכון לעכשיו, חזרה הבת לביתם והיא מסרבת לדבר עם התקשורת על מה שעברה. לדברי בני המשפחה האומנת היא לא מרגישה טוב בגלל החומרים שהוזרקו לגופה, והיא חווה משבר אמון חמור מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully