וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: רצח את אשתו ההרה כי חשד שבגדה בו

29.11.2010 / 13:01

שני כתבי אישום הוגשו נגד גברים החשודים ברצח בנות זוגן. באחד, נאשם פליט מאריתריאה כי חנק למוות את אשתו ההרה כי חשד שבגדה בו, ובשני נאשם גבר שדקר את אשתו כי רצתה להיפרד ממנו

שני כתבי אישום הוגשו הבוקר (שני) נגד גברים הנאשמים ברצח נשותיהם לאחר שחשדו שהן בוגדות בהם. לבית המשפט המחוזי בתל-אביב הוגש כתב אישום נגד האדיש שישאי, פליט מאריתריאה, הנאשם ברצח אשתו ההרה, אבבה קידנה, לפני כשבועיים וחצי. במקביל, לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש כתב אישום נגד אבוהאיי גטאנך, הנאשם ברצח אשתו טסרה מלקם בדקירות סכין לפני כשלושה שבועות.

על פי כתב האישום שהוגש נגד שישאי בן ה-30, באמצעות עו"ד רביד שיפמן, בני הזוג נישאו לפני כשמונה שנים והתגוררו בדירה בתל אביב. לפני כחמישה חודשים הרתה קידנה, אולם שישאי חשד שהיא הרתה לגבר אחר. בליל הרצח הוא החל לחקור אותה בנושא, ואז בשלב מסוים היכה אותה בזמן ששכבה על הספה בדירתם. לאחר מכן חנק אותה למוות.

לטענת הפרקליטות, שישאי הודה ושחזר את החניקה, אולם טען כי לאחר שהפסיק לחנוק אותה, היא זעקה לעזרה ופירפרה. עוד טען, כי לא ידע אם היא מתה כאשר עזב את הדירה. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "נוכח מעשיו הקשים והאכזריים של המשיב, אשר רצח את אשתו ההרה בידיים חשופות, ובתוך כך אף הביא למות העובר שנשאה ברחמה ונוכח הימלטותו לאחר המעשה הנפשע, אין כל חלופה שיש בה כדי להבטיח את מטרות המעצר", נכתב בבקשת המעצר.

בכתב האישום שהוגש נגד גטאנך בן ה-39, באמצעות עורך הדין אלון טנקג'י מפרקליטות מחוז מרכז, נטען כי מלקם ביקשה להיפרד מבעלה, ובליל הרצח ביקשה ממנו שיעזוב את הבית, וכי ישיב לה סכין שנתנה לו. גטאנך עזב את הבית והלך לבית אביו להביא את הסכין. הוא חזר כעבור כ-20 דקות, נכנס לחדר שבו שכבה מלקם ודקר אותה מספר פעמים בלב ובריאה. בני משפחתה שמעו את זעקותיה ובאו לעזרתה, ואז גטאנך דקר את אחיה של מלקם בבטנו.

מלקם הובהלה לבית החולים אסף הרופא, שם מתה מפצעיה כעבור מספר ימים. הפרקליטות מבקשת להאריך גם את מעצרו של גטאנך עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully