וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ': בקרוב אחל בראיונות למפכ"לות

28.11.2010 / 20:11

לאחר שניצב בר לב הסיר מועמדותו, הודיע השר לביטחון הפנים כי יזמן את בכירי המשטרה בימים הקרובים כדי להחליט על המועד עליו ימליץ לתפקיד מפכ"ל המשטרה

תאגיד כאן

על רקע הודעת ניצב אורי בר לב על פרישתו מהמרוץ לתפקיד המפכ"ל, לשכת השר לביטחון הפנים יצחק אהרונוביץ' הודיעה הערב (ראשון) כי בימים הקרובים הוא יחל "בתהליך זימון הקצונה הבכירה של משטרת ישראל לסבב ראיונות והתייעצויות, על מנת לגבש את המועמד אשר יומלץ למינויו כמפכ"ל".

מוקדם יותר היום הודיע היועץ המשפטי לממשלה, יהודה וינשטיין, לשר לביטחון הפנים, כי אין מניעה חוקית לבחור מחליף לרב ניצב דודו כהן. זאת בעקבות הודעתו של ניצב אורי בר לב, החשוד בהטרדה ותקיפה מינית של שתי נשים, שהחליט לצאת לחופשה ולהסיר את מועמדותו לתפקיד המפכ"ל.

עו"ד אירית באומהורן המייצגת את בר לב הודיעה מוקדם יותר כי מרשה "הגיע לארץ לפני כשבוע, על מנת להציג את גרסתו בנוגע לפרסומים, שהתגלגלו לכדי תלונות במח"ש, על חשדות לכאורה שהועלו נגדו מאירועים שהרחשו לפני שנים מספר. למותר לציין כי המצב הנוכחי הוא בלתי נסבל, הן לניצב בר לב והן למשפחתו, ופוגע אנושות גם בארגון היקר לו מכל - משטרת ישראל. אי לכך הודיע הבוקר ניצב אורי בר לב, כי על מנת שיוכל להתרכז במאבק שנכפה עליו וכדי להגן ולטהר את שמו הטוב, הוא החליט לצאת לחופשה".

באומהורן הוסיפה כי "עוד הודיע בר-לב כי הוא מבקש להסיר את מועמדותו לתפקיד מפכ"ל המשטרה הבא, על מנת שניתן יהיה למנות מהר ככל האפשר מפכ"ל ראוי, אשר יאחה וירפא את הקרעים שנוצרו בצמרת המשטרה בעקבות המירוץ למפכ"לות", מסרה עו"ד באומהורן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully