וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתכה פניה של דוגמנית ותיאסר ל-4 שנים

רמי שני

28.11.2010 / 19:58

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע גזר עונש של ארבע שנות מאסר על תושבת העיר שהורשעה כי דקרה בפניה דוגמנית עימה הסתכסכה וגרמה לה לפציעות חמורות. השופטת: "היא נענשת על הפציעה מידי יום"

בית המשפט המחוזי בבאר שבע גזר היום (ראשון) ארבע שנות מאסר על מריה סמיולוביץ', תושבת העיר בת 20, שהורשעה בחבלה בנסיבות מחמירות, לאחר שדקרה פעמים רבות צעירה עימה הסתכסכה.

על פי כתב האישום, סמיולוביץ הגיעה אל ביתה של הצעירה, דוגמנית במקצועה, בתחילת חודש יולי 2009 כאשר היא נושאת עימה סכין, זאת לאחר שבין השתיים התפתחה קטטה מספר ימים קודם לכן. היא נכנסה אל ביתה של הצעירה ששכבה באותה העת במיטתה. חברתה צעקה עליה שתצא מהדירה, ובין השתיים התפתחה קטטה. סמיולוביץ דקרה את הצעירה דקירות מרובות בפניה ובצווארה. חברה של הצעירה ואמה ששמעו את הצעקות, נכנסו לחדר והצליחו להפריד בין השתיים.

השופטת,יעל רז-לוי, הביעה זעזוע מהמקרה, ואמרה במהלך הדיון, כי "במקרה שכאן, התמונות המזעזעות מעידות כאלף עדים על הפגיעה הקשה במתלוננת, במקום בו תוצאות הפגיעה ימשיכו להיות ניכרות לעין כל המתבונן, ככל הנראה למשך כל חייה. חומרה יתרה בכך שמדובר בפציעה בפניה של המתלוננת, אותה היא חווה יום יום, שעה שעה ולמעשה נענשת עליה מדי יום. פציעה בפנים באופן האמור לא ניתן להעלימה, לכסותה , או להסתירה מן העין".

הצעירה שנפגעה עסקה בדוגמנות ובריקוד ופסקה לעסוק בהם לאחר הפציעה. השופטת הוסיפה כי "מכאן נראה כי הפציעה הקשה והצלקות שהותירה יפגעו אף באופן בלתי הפיך אף באפשריות התעסוקתיות שלה בעתיד". בנוסף, הוטל על סמיולוביץ עונש מאסר של שנתיים על תנאי למשך שלוש שנים, וכן פיצוי לנפגעת בסך 3,000 שקלים וקנס בסך 2,000 שקלים.

  • עוד באותו נושא:
  • דקירות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully