וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסראללה: אין ערך לחקירת רצח חרירי של האו"ם

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

28.11.2010 / 18:55

מזכ"ל חיזבאללה אמר כי מסקנות בית הדין לחקר רצח ראש ממשלת לבנון לשעבר חסרות ערך, כי הן מבוססות על רשת התקשורת, שישראל חדרה אליה. "כתבי אישום לא יחלישו אותנו"

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכה: דורון שטיין)

מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה תוקף במילים חריפות את בית הדין הבינלאומי החוקר את חיסול ראש ממשלת לבנון לשעבר רפיק חרירי. בנאום שנשא הערב (ראשון) בביירות אמר נסראללה כי אין שום ערך למסקנות בית הדין שמתבססות על רשת התקשורת, משום שישראל חדרה אליה. "אלה שחושבים שכתבי האישום שיוגשו נגדנו על ידי בית הדין יחלישו את נחישותנו – טועים", הבהיר.

"אין ספק שככל שחולפים הימים אנחנו הולכים ומתקרבים לתקופה רגישה ועדינה, ואין ספק שאנחנו מתקרבים לרגע שמחייב התנהגות נבונה ואחראית שתשמור על האינטרסים של ארצנו לבנון", אמר נסראללה. הוא הוסיף כי "יש רבים שכותבים בכלי תקשורת לבנוניים וזרים שחיזבאללה חושש ומודאג, אלא שמדובר ברעיונות מעוותים".

"האם בית הדין הבינלאומי חקר בכלל את ישראל?", שאל נסראללה. לדבריו, "יש הרואים בהחלטתו הצפויה של בית הדין ניסיון לחסל את ה'התנגדות' (חיזבאללה – נ.י)". נסראללה אמר עוד כי בישראל מייחלים לפרסום מסקנות בית הדין הבינלאומי נגד חיזבאללה אך ציין, כי "תמו הימים שיכלו לאיים עלינו ולערער על קיומנו וכבודנו".

בנו של רפיק חרירי, ראש ממשלת לבנון סעד חרירי, נמצא בימים אלה בביקור באירן. הוא נפגש היום עם שר ההגנה האירני אחמד וחידי ואמר כי חשוב לשמור על אחדות אירנית-ערבית למול "האיומים המשותפים". "לבנון התנגדה למשטר הציוני עד כה, והיא תמשיך כך. פלסטין, סוריה, לבנון ועירק תמיד היו מוקפות בסכנות. לכן חשוב לשמור על אחדות בין אירן והערבים", אמר חרירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully