וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורשע הנהג שפצע קשה תינוקת ברחבת ביה"ח קפלן

28.11.2010 / 17:02

לאחר שהודה בעבירות המיוחסות לו, הרשיע בית המשפט לתעבורה את גדעון יעקובי, תושב גדרה, בגרימת חבלה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור ונהיגה רשלנית

גדעון יעקובי, תושב גדרה בן 50 הורשע הערב (ראשון) בבית המשפט לתעבורה בפתח תקווה בעקבות הודאתו בגרימת חבלה, נהיגה בשכרות, אי ציות לרמזור ונהיגה רשלנית. זאת לאחר שגרם בחודש שעבר לתאונת הדרכים ליד בית החולים קפלן ברחובות במהלכה נפצעה באורח קשה תינוקת בת תשעה שבועות. תאונה אחרת לה גרם לפני 19 שנים, הסתיימה באופן קטלני אף יותר כאשר גרם למותה של ילדה בת שמונה לאחר שאיבד שליטה על רכבו בעודו נוהג שיכור.

לפי כתב האישום נהג יעקובי סמוך לבית החולים כשהוא שיכור, עבר ברמזור אדום, פגע בכלי רכב שעמד בצומת, המשיך לתוך הצומת וחסם את הדרך לבני משפחת נעים שעמדו בצד הדרך. כתוצאה מהתאונה אושפזה התינוקת של הזוג נעים באורח קשה ואושפזה בבית החולים כשהיא סובלת מדימומים מוחיים.

אמה של הילדה ליאת נעים סיפרה על הפגיעה בבתה: "היו לי את החיים הכי טובים שיש, הכול היה מושלם וגם בעלי קיבל העלאה. ברגע אחד הכול ירד מהפרק - העבודה שלו בסימן שאלה, הלילות לא לילות אני לא יודעת מה יהיה בעתיד. אין לנו שמחה, יש רק דאגה, רק הילדה מעניינת אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully