וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל השביתה: עוכבו פיטורי תא"ל פארס

28.11.2010 / 16:42

נציגי התביעה לא הגיעו לדיון בערעורו של תא"ל עימאד פארס נגד פיטוריו מצה"ל. לכן, הוציא השופט צו המונע את פיטוריו עד ה-21 בדצמבר

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידאו: עידן גוראל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הוציא הערב (ראשון) צו זמני המורה למנוע סיום כהונתו של תת-אלוף עימאד פארס לאחר ששיקר על כך שנתן לאשתו לנהוג ברכבו הצבאי. בשבוע שעבר עתר פארס באמצעו עו"ד אבי עמירם בדרישה לחייב את הרמטכ"ל לבטל את הדחתו מצה"ל.

בעתירה נטען כי פארס דיווח על המעשים שבהם הורשע וכי ההחלטה להדיחו היתה קיצונית ובלתי מידתית. פארס דורש כי סיום החוזה שלו עם צה"ל יישאר עד יולי 2011 ולא בסוף החודש, כפי שקבע הרמטכ"ל גבי אשכנזי. בנוסף, הוא דורש לשבץ אותו עד תאריך שחרורו בתפקיד ההולם את כישוריו ואת דרגתו.

בשל שביתת הפרקליטים, לא הגיעו נציגי התביעה לדיון בבית המשפט. בעקבות זאת, הוציא השופט קובי ורדי צו מניעה עד ה-21 בדצמבר האוסר על פיטורי פארס עד קיום הדיון בעניינו.

פארס, לשעבר מפקד אוגדת הגליל, היה אמור לסיים את כהונתו בסוף החודש לאחר שהורשע בדיווח כוזב, באי קיום הוראות ובעבירות במסמכים צבאיים. עבירות שהתגלו בעקבות תאונה שעשתה אשתו של פארס בזמן שנהגה ברכבו הצבאי בניגוד לנהלים. בעקבות ההרשעה, החליט הרמטכ"ל אשכנזי להדיח את פארס משורות צה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully