וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סיממו את בתם וניסו לחטוף אותה לחו"ל

גלעד גרוסמן

28.11.2010 / 15:50

זוג הורים בריטים נאשמים שסיממו את בתם בת ה-20 וניסו לחטוף אותה מישראל לאנגליה. החטיפה נמנעה ברגע האחרון כשהזוג ובתם הורדו מהמטוס על ידי המשטרה

דרמה יוצאת דופן נחשפת היום (ראשון) בכתב אישום שהוגש לבית המשפט המחוזי בתל אביב נגד זוג הורים תושבי בריטניה, בני 61 ו-58, הנאשמים שניסו לחטוף את בתם בת ה-20 ולהוציאה מחוץ לגבולות ישראל. המשטרה הצליחה למנוע את החטיפה ברגע האחרון, כאשר ההורים כבר עלו יחד עם בתם שסוממה למטוס בדרכם לרומניה.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד ליהי מלצמן מפרקליטות מחוז תל אביב, בחג סוכות האחרון הגיעו ההורים יחד עם בנם בן ה-22 לבקר בישראל, והתגוררו יחד עם הבת בדירה שכורה בירושלים. שם עולה מכתב האישום הכתה האם את בתה באמצעות מטאטא. במשך החג התעמתה האם עם בתה, העליבה אותה, הכריחה אותה לאכול מזון ששמה בצלחתה והורתה לה ללכת לישון בשעה שמונה בערב.

במקרה אחר, לקחה המתלוננת את הטלפון הנייד של אמה כדי לשוחח עם אביה, ואז האם הכתה אותה בפניה בחוזקה, קיללה אותה "מפגרת וחולת נפש", וכל זאת בפני אנשים ברחוב.

הבת עברה להתגורר אצל חברים בבני ברק, ואז תכננו בני משפחתה לחטוף אותה. לפני כחודש הם הגיעו לבית החברים והאב דרש מבתו להתלוות אליו, אולם זו סירבה. כאשר הבת התכוונה לנסוע לירושלים להתייעץ עם רב, חסם אביה עם רכבו את הדרך ומנע ממנה לנסוע. ההורים והאח ניסו להכניס את המתלוננת בכוח לרכבם, אולם חברות שהיו במקום סייעו לה להימלט.

הרופא המתחזה סימם את הבת

עוד עולה מהאישום כי מספר ימים לאחר מכן, התקשר האב אל בתו וביקש להיפגש עמה לפני עזיבתו המתוכננת את הארץ. האב והאח אספו את הבת ברכבם, ואז נעלו אותה בפנים ואמרו לה שעליה לבחור אם לחזור עימם לאנגליה או ללכת לרופא. הבת הסכימה ללכת לרופא, ואז הורה לה אביה לשתות משקה, ולאחר מכן הסיע אותה בניגוד לרצונה לבית חולים פסיכיאטרי. שם הציגו בפניה אדם שהתחזה לפסיכיאטר, שאיים לאשפז אותה אם לא תעזוב עם הוריה. אז גם הזריק לה ה"רופא" שלוש זריקות שהכילו חומר מרדים והיא איבדה את הכרתה.

לאחר מכן רכשו ההורים ארבעה כרטיסי טיסה לבוקרשט, וניסו להעלות אותה לטיסה, לאחר שחבשו את רגלה כדי שיוכלו לטעון שנטלה משככי כאבים להרגעת הכאב, ולכן הכרתה מעורפלת. חבריה של הצעירה התלוננו במשטרה על המקרה, והשוטרים הצליחו לאתר את ההורים כשהם כבר על סיפון המטוס יחד עם בתם.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרם עד תום ההליכים המשפטיים. "מסוכנותם של המשיבים נלמדת מהתעלמותם המוחלטת מרצון המתלוננת, מקור רוחם ותעוזתם עת חטפו אותה וסיממו אותה וניסו להוציאה אל מחוץ לגבולות הארץ", נכתב בבקשת המעצר.

פרקליטם של ההורים, עורך הדין אבי לביא, דחה את הטענות שעלו בכתב האישום. "בית המשפט המחוזי התרשם היום כי מדובר במקרה טראגי וייחודי, ובשל כך קיבל את עמדתנו כי יש לשלוח את ההורים לתסקיר שירות מבחן. יצוין כי מדובר בילדה עם מוגבלות כזו או אחרת ובהורים אשר מקום מושבם בלונדון, ואשר גידלו את ילדתם במסירות רבה. מדובר במקרה אשר פרטיו לא ידועים כולם, וכאשר נסיר את הלוט מעל פרטים שונים, נבין כי גורמים אחרים עשו פעולות שלא ייעשו כנגד ההורים הטבעיים של הילדה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully