וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בבית צבי: תלמידי אנקורי התפרעו בהצגה שלנו

28.11.2010 / 4:00

מנהלי בית הספר למשחק "בית צבי" האשימו תלמידים מביה"ס "אנקורי" על כך שהתפרעו, ירקו ושרקו במהלך ההצגה "סיפור הפרברים". "אנקורי": "קיבלנו יחס מחפיר ומבייש"

עשו הצגות? מנהלי בית הספר למשחק "בית צבי" האשימו בשבוע שעבר תלמידים מבית הספר "אנקורי" בתל אביב ב"אלימות בוטה, התנהגות פראית וזלזול", שאירעו לדבריהם במהלך ההצגה "סיפור הפרברים" שהוצגה לתלמידים בבית הספר.

לדבריהם, עשרות תלמידי שכבה י"א של בית הספר "אנקורי" התארחו ביום רביעי האחרון בהצגה "סיפור הפרברים" אותה העלו תלמידי שנה ג' בבית ספר "בית צבי". לטענת המנהלים, התלמידים מאנקורי לא הפסיקו להפריע, לשרוק, לירוק ולדבר במכשירי הטלפון הסלולרי שלהם לאורך כל ההצגה. עוד טענו המנהלים, כי התלמידים אף תקפו פיזית ומילולית את צוות ההפקה של ההצגה.

בעקבות המקרה, הודיע מנ"כל "בית צבי", מיכה לוינסון לבית הספר "אנקורי" כי לא יסכים יותר לארח את תלמידיהם להצגות, ואיחל למנהלת בית הספר, ריבי הרשטיין, כי במשך הזמן היא תצליח לחנך את תלמידיה כיאות.

"הצגה ברמה ירודה ביותר"

בבית הספר "אנקורי" הגיבו בחריפות לדברים, ואמרו לוואלה! חדשות, כי "טענותיו של מיכה לוינסון מוכחשות מכל וכל ובימים הקרובים תוגש כנגדו תביעת דיבה, כך שאמיתות טענותיו תתברר בבית המשפט".

עוד נמסר מ"אנקורי", כי "זאת השנה השלישית שתלמידי כיתות י' – יא' מתארחים בביה"ס בית צבי, השנה כדי לצפות בהצגה 'סיפור הפרברים'. משהגיעו התלמידים, שרבים מהם מהמגמה לתאטרון, להצגה הסתבר שביחד איתם הוזמנו להצגה גם תלמידי תיכון אחרים וכן ילדי בית ספר יסודי. ההצגה ארכה למעלה משעתיים ללא ההפסקה שסוכמה מראש. ההצגה הייתה ברמה ירודה ביותר. לא כל שכן, שתוכן ההצגה לא מותאם לילדי בית ספר יסודי שנכחו בה. יחסם של הסדרנים לתלמידים היה מחפיר, מבייש ומאיים".

"צר לנו שבמקום לבדוק את שמתרחש בביתו, בחר מנהל בית צבי להאשים את הקהל. צר לנו עוד יותר שבמקום לפנות אלינו ולקבל תשובה עניינית ועובדתית בחר מנהל בית צבי להפנות את מכתבו לעיתון ולא אלינו", נכתב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully