וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד בר לב: "שמי אורלי ואני לא מפחדת"

26.11.2010 / 4:10

ד"ר אורלי אינס היא האישה שהתלוננה כי ניצב בר לב הטריד אותה מינית וכונתה עד אמש א'. בעצרת תמיכה לנפגעי תקיפה מינית חשפה את זהותה ואמרה: "כשאישה אומרת לא - היא מתכוונת לא"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכה: דורון שטיין)

בצעד יוצא דופן, המתלוננת הראשונה בפרשת החשדות המופנות כלפי ניצב אורי בר לב חשפה אמש (חמישי) את זהותה בפומבי בעצרת תמיכה לנפגעי תקיפה מינית במוזיאון תל אביב. ד"ר אורלי אינס, שכונתה עד הערב א', היא ד"ר לסוציולוגיה, בת 46 ומתגוררת בשהם. היא עשתה את עבודת הדוקטורט שלה בנושא הטיפול המערכת הישראלית באלימות נגד נשים.

אינס עלתה לבימת הנואמים והכריזה: "אני מצהירה שאני מוותרת לחלוטין על החיסיון", אמרה, "שמי אורלי אינס, אולם בשבועות האחרונים קיבלתי את השם א', אני כבר לא א'. אני לא מסתתרת ולא מתביישת, לא עשיתי שום דבר רע".

אורלי אינס-קניג. אורי לנץ
"כשאישה אומרת לא היא מתכוונת לזה"/אורי לנץ

ד"ר אינס המשיכה להתייחס לחקירה המתנהלת נגד בר לב ולמחול השדים שהתנהל מסביבה ואמרה: "מאז שהעזתי להתלונן דמי הותר. בתזזיתיות חסרת תקדים עוסקים בניסיון להשחיר את האמינות וכוונותיי". היא המשיכה ותקפה את הסיקור התקשורתי הלא הוגן לטענתה. "הוצגתי כמתלוננת סדרתית, אמרו שאינני אמינה ומונעת משיקולים זרים. סיפרו סיפורים מההיסטוריה האישית שלי, סיפורים שאינם רלוונטיים לפרשה", נאמה.

"חשפו את שמי ופני באתרי האינטרנט, טוקבקיסטים מנהלים נגדי מלחמה פסיכולוגית", תקפה הד"ר לסוציולוגיה. "עסקו בעברי המיני, חשפו פרטים שמזהים אותי בניגוד לחוק, הבליטו אברי מין שלי בתמונות", אמרה והוסיפה, "דמי הותר והפכתי לרכוש הכלל". לאחר מכן הסבירה ד"ר אינס כי קורבנות תקיפה מינית לעיתים אינם מתלוננות מחשש שיואשמו בקונספירציה, "הסיפור שלי הוא מיצוי הסיפור הקשה של קורבנות העבירה. כשאישה אומרת לא – היא מתכוונת לא", סיכמה ד"ר אינס את נאומה.

מקורביו של ניצב אורי בר לב תקפו אמש בחריפות את אינס לאחר הנאום. לדבריהם, "אינס בחרה לחשוף את פניה, אך לצערנו לא את פרצופה האמיתי. היה ראוי שאינס המתיימרת לעסוק בחינוך, תשכיל להתנהל בחייה האישיים באופן המכבד את עיסוקה. כיצד אינס המציגה עצמה כקורבן בוחרת לנהל קמפיין נגד בר לב ובני משפחתו ולא בוחלת בשום אמצעי?".

עדכון ראשון: 20:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully