וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המתלוננת נגד בר לב יצאה לאור: "דמי הותר"

25.11.2010 / 20:00

לראשונה מאז תחילת הפרשה חשפה ד"ר אורלי אינס-קניג את זהותה לציבור הרחב. קניג נושאת נאום בעצרת של מרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, שנערכת ברחבת מוזיאון תל אביב

ד"ר אורלי אינס-קניג, היועצת החיצונית של המשרד לביטחון הפנים שטוענת כי ניצב אורי בר לב הטריד אותה מינית חשפה הערב (חמישי) לראשונה בפני הציבור את זהותה. קניג נושאת דברים בעצרת של מרכז הסיוע לנפגעי תקיפה מינית, שנערכת ברחבת מוזיאון תל אביב ואמרה בין השאר: כי דמה הותר.

מקורביו של ניצב בר לב תקפו הערב בחריפות את אינס-קניג'. לדבריהם, "אינס- קניג בחרה לחשוף את פניה, אך לצערנו לא את פרצופה האמיתי. היה ראוי שאינס-קניג' המתיימרת לעסוק בחינוך תשכיל להתנהל בחייה האישיים באופן המכבד את עיסוקה. כיצד אינס קניג המציגה עצמה כקורבן בוחרת לנהל קמפיים נגד בר לב ובני משפחתו ולא בוחלת בשום אמצעי?"

אינס-קניג הגישה בתחילה תלונה על הטרדה מינית נגד חגי פלג, המנכ"ל לשעבר של המשרד לביטחון הפנים, ובעקבות זאת נחשפו גם טענותיה נגד ניצב בר לב. נוכח הטענות, נפתחה חקירה של המחלקה לחקירות שוטרים נגד בר לב, החשוד כעת גם באינוסה של אישה נוספת - מ'.

ד"ר אורלי אינס קניג, בת 46, תושבת שוהם, שימשה כיועצת של המשרד לביטחון פנים וכראש המטה המקצועי לתוכנית "עיר ללא אלימות" של המשטרה. לפני כן הועסקה אינס-קניג במשרד הרווחה והשתתפה בוועדה הבין משרדית לנושא האלימות במשפחה.

אתמול אמרה אינס-קניג למקורביה כי טעתה שחיכתה כל כך הרבה זמן בטרם התלוננה, היא אמרה למקורביה כי "הייתי צריכה להתלונן מיד, שם, בתחנת המשטרה באילת. אם הייתי מתלוננת אז הייתי סופגת את אותה זוהמה שאני סופגת עכשיו בלי שהיו מיוחסות לי קונספירציות ומניפולציות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully