וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר האיומים: לח"כ אמסלם הוצמד מאבטח

26.11.2010 / 0:00

על רקע החשש לביטחונו של חבר הכנסת המורד מש"ס, החליט משמר הכנסת להצמיד מאבטח לרב אמסלם מאבטח אישי. מקורביו: "בושה שהגענו למצב שמסיתים לפגוע בבן אדם"

משמר הכנסת החליט אמש (חמישי) להצמיד מאבטח לחבר הכנסת הרב חיים אמסלם, על רקע דברי הביקורת החריפים שנמתחו עליו לאחרונה בעקבות התבטאותיו המערערות על סמכות הרב עובדיה יוסף. מקורבי אמסלם הביעו צער על כך שהדברים הגיעו לידי כך שהוצמדה לו שמירה. לדבריהם, "זו בושה וחרפה שהגענו למצב הזה של הסתה לפגיעה בבן אדם".

מוקדם יותר היום פרסם שבועון ש"ס "יום ליום" מוסף מיוחד נגד אמסלם, לאחר שמועצת חכמי ש"ס דרשה ממנו להשיב את המנדט שלו. במאמר שכתב הרב משה שפיר, עורך המוסף התורני של השבועון, הוא הגדיר את אמסלם כיושב ראש "היהדות המתקדמת" וכתב כי הוא לא היה מבייש את הרפורמים בשום פורום. הוא כתב עוד, כי כבר לפני כמה חודשים נפלה בתנועת ש"ס התובנה "שהאיש הוא בעצם גיס חמישי".

לאחר שנדרש על ידי מועצת חכמי התורה להחזיר את המנדט אמר אמסלם כי "שקלתי את מילותיי ואמרתי את המקצת שעוד רבים חושבים. לא נדרשתי להחזיר את המנדט. אני נוחת בישראל ואני רואה השמצות והחתמות. ישי החתים רבנים נגדי, הוא הכין את הקרקע הפורייה למסע הציד. שום כוח שבעולם, שום החלטת מועצה, לא תביא אותי לשינוי עמדתי. ש"ס ואלי ישי רוצים את עדות המזרח עניים ומסכנים. אני רוצה שהם יתפרנסו בכבוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully