וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבנים בכדור פורח: מתכון לגשם?

רמי שני

25.11.2010 / 13:48

קבוצה קטנה של חקלאים, מלווה בשלושה רבנים ושני ראשי מועצות אזוריות הפליגו לשמים בכדור פורח כדי להתפלל לגשם. "למעלה יש לכך משמעות גדולה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: יאיר דניאל)

החקלאים מנסים כל דרך אפשרית, כדי להביא להורדת גשם. היום (חמישי) יצאה קבוצה קטנה של חקלאים, מלווה בשלושה רבנים לטיסה בכדור פורח, כדי להשמיע את התפילה לגשם בגובה העננים: "חשוב להתפלל לגשם בכל מקום" הסביר אחד מהם, "לא משנה איפה נמצאים. למעלה יש לכך משמעות גדולה".

לטיסה הצטרפו שניים מראשי המועצות של איזור עוטף עזה: חיים ילין ומאיר יפרח. כמו כן, הצטרפו אנשי תיירות ויחסי ציבור ומלכת היופי לשנת 2010, שביט ויזל, תושבת האזור. "אנחנו מקווים שירד הרבה גשם לטובת השדות וגם לטובת דברים אחרים" אמר ילין, "זה חשוב לגידולים החקלאים, אבל גם לטובת הטבע. אנחנו ממתינים בכל שנה לפריחת הכלניות שמביאות לכאן הרבה מאוד תיירים. מדד התיירות שלנו צמוד לסמיכות של מרבדי הכלניות ואנחנו כמובן מתפללים שיהיה שקט בגבול".

את הטיסה ביצעה חברת 'אובר יזראל', שחנכה במעמד זה כדור פורח חדש, הגדול ביותר שקיים בישראל. הוא מסוגל לשאת עמו 18 נוסעים ואנשי צוות. הבלון והסל שלו, ביצעו כבר מספר טיסות הכנה, לקראת השקתו המעשית, שתיערך ביום ראשון הקרוב.

עד היום הטיסה החברה נוסעים באמצעות כדורים פורחים המסוגלים לשאת עד שמונה בני אדם. "החוויה של טיסה עם הרבה משתתפים היא הרבה יותר מעניינת", אמר מורן איצקוביץ, מנכ"ל החברה, "זה נותן גם אפשרויות שונות לאירועים בגובה רב". הבלון והסל החדשים, הגיעו לישראל לפני מספר שבועות מספרד ועשו עד עתה כמה טיסות מבחן מוצלחות, בהן השתתפו עשרות אנשים. הטיסה הבוקר, נועדה לאפשר לרבנים, בהם רב המועצה האזורית שדות נגב מנשה מלכה, לקיים תפילה להורדת גשם בגובה רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully