וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה הורגשה בצפת, אין נפגעים או נזק

עידן אבני

25.11.2010 / 12:22

בתיהם של תושבי צפת הזדעזעו בשעות הצהריים בעקבות רעידת אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר. תושב העיר סיפר: "החלונות רעדו, הרגשתי את הרגל זזה, זה היה מפחיד"

תושבי צפת הרגישו בשעות הצהריים (חמישי) רעידת אדמה בעוצמה 3.5 בסולם ריכטר. לדברי תושב העיר אילן חסר, "החלונות רעדו, הרגשתי את הרגל זזה, זה היה מפחיד". מהמכון הגיאופיסי נמסר כי תושבים מהאזור התקשרו למכון, עדכנו על הרעידה ושאלו אודות צפי לעתיד. עם זאת הבהירו במכון כי לא התקבל כל דיווח על נזקים בעקבות הרעידה.

עובדי עיריית צפת הוצאו להפסקה של כחצי שעה, לאחר שמספר עובדות נלחצו כתוצאה מהרעידה. "הוצאנו את העובדים כדי שיירגעו, מאחר שהיה קצת לחץ", סיפר דובר העירייה שלמה חדד, "הרעידה הורגשה בצורה משמעותית כמה שניות. גם המחשבים רעדו והייתה פאניקה קלה, אבל מהר מאוד הכל נרגע".

לפני כשבוע התעוררו תושבי אזור טבריה ואביבים בשעה 4:32 לפנות בוקר לרעידת אדמה בעוצמה 3.6 בסולם ריכטר שזיעזעה את בתיהם. התושבים הרגישו את הרעידה, שבעוצמתה גרמה לתזוזת המיטות והחפצים בבית. רעידת האדמה שאירעה אז הייתה אחת מ-7 רעידות שאירעו ביומיים בטווח של שלושה קילומטרים באזור.

רק שתיים משבע הרעידות היו מורגשות. במכון הגיאופיסי הסבירו כי קיים מצבור של רעידות באזור. מהמכון נמסר כי ייתכנו רעידות נוספות באזור, בעוצמה חלשה או חזקה יותר. עם זאת, הובהר כי לא ניתן לצפות רעידות אדמה, וכי התחזית מתבססת על סטטיסטיקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully